Performancing Metrics

کمک آمریکا به شرکت‌های نفتی در ازای سهام آنها صورت می‌گیرد | اتاق خبر
کد خبر: 441845
تاریخ انتشار: 11 اردیبهشت 1399 - 16:16
واشنگتن پست:
مقامات آمریکا اقدامات حمایتی گوناگونی را برای کمک مالی به شرکت‌های آمریکایی آسیب دیده از سقوط تاریخی قیمت‌های نفت، در ازای دریافت بخشی از سهام آنها ارائه خواهند کرد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، در حالی که با سقوط تاریخی قیمت‌های نفت شرکت‌های انرژی آمریکا در وضعیت بدی به سر می‌برند واشنگتن پست گزارش داد که مقامات آمریکا اقدامات حمایتی گوناگونی را برای کمک مالی به این شرکت‌ها در ازای دریافت بخشی از سهام آنها ارائه خواهند کرد.

به ویژه دولت در حال مذاکره با متخصصان برای اعمال تعرفه بیشتر بر واردات نفت خام است.

جان کیلداف از اگین کپیتال، می‌گوید یکی از مقامات ارشد وزارت انرژی در تماس با او گفته است: صنعت نفت خیلی زحمت کشیده است تا آمریکا را به جایگاه حکمرانی انرژی جهان برساند. من معتقدم ما نمی‌خواهیم این جایگاه را از دست بدهیم و باید هرقدر هم که دیوانه‌وار به نظر برسد، به این شرکت‌ها کمک کنیم.

از سوی دیگر گزارشات خبرگزاری‌های امریکایی نشان می‌دهند که وضعیت سقوط سنگین قیمت‌ها نفت، عرضه مازاد و نبود ظرفیت ذخیره‌سازی با اخباری از اینکه ۲۰ نفتکش عربستان سعودی در حال حاضر در راه آمریکا هستند پیچیده‌تر خواهد شد.

واشنگتن پست در گزارش خود نوشت: رئیس‌جمهور ترامپ تلاش‌های دیپلماتیک خود را افزایش خواهد داد تا اطمینان حاصل کند تعدادی از این نفتکش‌ها به عربستان باز خواهند گشت.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید