Performancing Metrics

ساخت واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیل در ۲۱ استان کشور توسط بنیاد مسکن | اتاق خبر
کد خبر: 443896
تاریخ انتشار: 22 خرداد 1399 - 21:42
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخت واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیل را در دستور کار دارد که در ۲۱ استان پیگیری می‌شود.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمدرضا تابش، امروز پنج شنبه ۲۲ خرداد در مراسم بهره برداری از ۵ هزار واحد مسکن روستایی در خراسان جنوبی اظهار کرد: در سیل سال گذشته در ۲۱ استان و همچنین در سایر حوادث، ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی را غیر از برنامه‌های جاری که تعهد داشتیم، در دستور برنامه‌ها داریم.

وی با بیان اینکه از  ۱۰۷ واحد احداثی ۷۰ واحد تحویل داده شده است، افزود: این اقدامات به برکت انقلاب اسلامی برای افراد کم برخوردار انجام می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار کرد: تفاهم نامه‌هایی که با بهزیستی و کمیته امداد منعقد شده است، برای ساخت مسکن برای افراد بی بضاعت است.

تابش ادامه داد: در بحث مسکن روستایی توافق نامه‌ای مبنی بر احداث ۵۰ هزار واحد برای مسکن روستایی و ۲۰۰ واحد روستایی با کمیته امداد و بهزیستی داریم.

گفتنی است در بدو ورود دکتر نوبخت به بشرویه، دختر بچه‌ای با قرائت قطعه شعری از دکتر نوبخت درخواست کرد که دبستان دخترانه ام الشهدا بشرویه نمازخانه ندارد و در این راستا نوبخت از مهندس تابش خواست تا هرچه سریع‌تر نسبت به ساخت این نمازخانه اقدام کند.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید