Performancing Metrics

تامین اعتبار شرط افتتاح مسیر رفت آزادراه تهران-شمال تا پایان ۱۴۰۱ | اتاق خبر
کد خبر: 451714
تاریخ انتشار: 30 بهمن 1400 - 20:25
طبق آخرین بازدید متولیان ساخت آزادراه تهران- شمال از این پروژه، تامین منابع مالی تنها پیش‌شرط لازم برای تکمیل آن است.

به گزارش اتاق خبر به نقل از ایسنا،در شرایطی که روز گذشته مسئولان بنیاد مستضعفان به همراه رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون اجرایی رییس جمهور از روند پیشرفت آزادراه تهران-شمال بازدید کردند، به نظر می‌رسد تنها شرط لازم و ضروری برای بهره‌برداری به موقع از مسیر رفت منطقه دو این محور، تامین منابع مالی باشد.

مسعود میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه-در بازدید مشترک به همراه صولت مرتضوی، معاون اجرایی رییس جمهور و پرویز فتاح، رییس بنیاد مستضعفان-،بازدید مشترکی به همراه سایر دست‌اندرکاران از منطقه دو آزادراه تهران-شمال برای بررسی روند پیشرفت فیزیکی این آزادراه داشت.

پس از این بازدید، میرکاظمی از افتتاح مسیر رفت آزادراه تهران-شمال تا پایان سال ۱۴۰۱ خبر داد و در عین حال بر تامین مالی لازم برای اجرای پروژه تاکید کرد.

در این بین فتاح نیز درباره منابع مالی مورد نیاز برای تکمیل و بهره‌برداری باند رفت آزادراه تهران-شمال سخن گفت. بر اساس اظهارات او اگر دولت بتواند در اسفندماه امسال منابعی را به این پروژه تزریق کند، بهره برداری از مسیر رفت منطقه دو آزادراه تا پایان سال آینده قابل انجام است. بخش عمده کار، تامین تجهیزات و تاسیسات است که نیازمند هزینه قابل توجهی است و در صورت تزریق منابع مالی سهم دولت، بهره برداری از این باند طی زمان بندی صورت گرفته انجام می شود.

طبق گزارش‌های اعلام شده در حال حاضر ۶.۵ کیلومتر از مسیر رفت در منطقه ۲ که شامل تونل البرز به عنوان بزرگترین تونل خاورمیانه است تکمیل شده و کار در ۱۶ کیلومتر دیگر این مسیر ادامه دارد. همچنین در گزارش ارائه شده، اعلام شد که پیشرفت فیزیکی کار در مسیر رفت این منطقه از آزادراه تهران-شمال بیش از ۷۶ درصد است و بر زمان تکمیل این مسیر در اسفند ماه ۱۴۰۱ تاکید شده است.

 
 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید