Performancing Metrics

برندسازی نیازمند شکستن تابوی کالای خارجی است | اتاق خبر
کد خبر: 99673
تاریخ انتشار: 17 فروردین 1394 - 13:45
رییس اتحادیه پوشاک کرج گفت: برندسازی و ایجاد برند موفق و پایدار نیاز به شکستن تابوی مصرف کالاهای خارجی دارد....

رییس اتحادیه پوشاک کرج گفت: برندسازی و ایجاد برند موفق و پایدار نیاز به شکستن تابوی مصرف کالاهای خارجی دارد.

میرابراهیم صدیق در گفت و گو با اصناف ایران افزود: در بحث برندسازی قیمت گذاری معنایی ندارد، قیمت کالاهای یک برند براساس عرضه و تقاضا مشخص می شود و چنانچه یک برند قیمتی را روی کالای مرغوب بگذارد، حتما مشتری خود را نیز دارد.

وی افزود: با برند سازی در ایران علاوه بر رشد تولید و اقتصاد کشور، شاهد تقویت نیروی کار متخصص و ماهر خواهیم بود اما برای شکستن تابوی مصرف کالای خارجی ، نیازمند عزم ملی هستیم و باید از طریق فرهنگ سازی موانع پیش روی ایجاد برند را برداریم.

صدیق ادامه داد: نمی توان این موضوع را کتمان کرد که اصولا فرهنگ خرید کالای خارجی در ایران رونق زیادی دارد و حتی در بخشهایی که ایران تولیدات مناسبی از نظر قیمت وکیفیت داراست، متاسفانه خریداران علاقه بیشتری به خرید اجناس خارجی دارند؛ لذا تا زمانی که تولیدکنندگان و صنایع داخلی با ارتقاء کیفیت محصول اقدام به برند سازی مناسب نکنند، نمی توان امیدوار بود که ارزش واقعی کالای ایرانی در داخل وخارج از کشور مشخص شود.

رییس اتحادیه پوشاک وعضو شورای شهر کرج اضافه کرد: برند سازی به ویژه در صنعت پوشاک باعث پیشرفت وموفقیت در صادرات می شود. از این رو تولیدکنندگان ایرانی هم با ظرفیت های بالقوه و بالفعل خود می توانند بازارهای جهانی را با هنر ماندگار خود تسخیر کنند و این موفقیت تنها در گروی داشتن نگاه جهانی در کار و تولید است.

صدیق اظهار کرد: برای عرضه محصولات تولیدی با کیفیت در بازارهای داخلی و خارجی و معرفی برندهای موفق ایرانی، رفع مشکلات تولیدکنندگان ایرانی بخصوص کاهش هزینه های تولید بسیار تاثیرگذار است.

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید