Performancing Metrics

افزایش قیمت مرغ از اردیبهشت ماه | اتاق خبر
کد خبر: 100051
تاریخ انتشار: 19 فروردین 1394 - 09:30
اتاق نیوز- رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با اعلام اینکه دلیل کاهش 1900 تومانی قیمت مرغ زنده کاهش تقاضا در روزهای ابتدایی سال بوده است، اظهار داشت: معمولا به دلیل
اتاق نیوز- رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با اعلام اینکه دلیل کاهش 1900 تومانی قیمت مرغ زنده کاهش تقاضا در روزهای ابتدایی سال بوده است، اظهار داشت: معمولا به دلیل اینکه در فروردین ماه با کاهش تقاضا روبرو هستیم، قیمت مرغ روندی نزولی خواهد داشت ودر حال حاضر مرغ زنده به حداقل قیمت خود رسیده است.
مهدی یوسف خانی در گفت و گو با اتاق نیوز افزود: اکنون مرغ زنده 3900 تومان قیمت گذاری شده است و طی هفته های آتی هیچ گونه کاهش قیمتی نخواهد داشت. شرایط اینچنینی باعث شده تا به طور معمول بازار این صنف از اوایل اردیبهشت ماه رونق بگیرد. وی در تشریح قیمت مرغ اعلام کرد: در حال حاضر مرغ گرم به صورت عمده و خرده فروشی به ترتیب 5300 و 5800 تومان به فروش می رسد. رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با بیان اینکه شرکت پشتیبانی امور دام از هفدهم فروردین شروع به خریداری مرغ کرده است، تصریح کرد: همواره کاهش تقاضا باعث می شود تا مرغ بسیاری در دست مرغداران باقی بماند و شرایطی که اکنون بازار تجربه می کند مرغدار را متضرر می کند. یوسف خانی در پاسخ به این پرسش که قیمت انواع ماهی در روزهای آینده تغییری خواهد داشت؟گفت: قیمت ها مشابه با اسفندماه سال گذشته است و تغییری نخواهد داشت.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید