Performancing Metrics

رئیس اتاق اصناف زنجان خبر داد:فعالیت 4200 واحد صنفی فاقد پروانه کسب در زنجان | اتاق خبر
کد خبر: 100965
تاریخ انتشار: 23 فروردین 1394 - 13:43
اتاق نیوز - رئیس اتاق اصناف زنجان اظهار داشت: آخرین بازرسی های انجام شده در زنجان نشان می دهد، 4200 واحد صنفی بدون پروانه کسب فعالیت می کنند که اتاق زنجان برنامه سامانده...
اتاق نیوز - رئیس اتاق اصناف زنجان اظهار داشت: آخرین بازرسی های انجام شده در زنجان نشان می دهد، 4200 واحد صنفی بدون پروانه کسب فعالیت می کنند که اتاق زنجان برنامه ساماندهی این واحدها را در دستور کار قرار داده است.
رحیم حاج نایبی در گفت و گو با اتاق نیوز افزود: اتاق اصناف زنجان سعی دارد تا پایان سال 94 بسیاری از این واحدها را قانونمند کند که اجرای این اقدام نیازمند دو فاکتور مهم از قبیل تسهیل در صدور پروانه کسب و همکاری سایر سازمان ها برای پاسخگویی به استعلام های لازم است. وی تصریح کرد: طبق قانون سایر سازمان ها باید جواب استعلام را حداکثر تا پانزده روز اعلام کنند که در حال حاضر این رویه به خوبی رعایت نمی شود. رئیس اتاق اصناف زنجان در خصوص شرایط کسب و کار در استان زنجان عنوان کرد: بازار در رکود به سر می برد اما اخباری که در زمینه توافقات هسته ای اعلام می شود، این دلگرمی را به جامعه اصناف می دهد که طی ماه های آینده فضای کسب و کار رونق بگیرد.  
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید