Performancing Metrics

تیم مذاکره کننده هوشیاری خود را حفظ کند | اتاق خبر
کد خبر: 102055
تاریخ انتشار: 27 فروردین 1394 - 08:34
یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مقام معظم رهبری چارچوب‌های مذاکرات را تعیین و کار را به مذاکره کنندگان سپردند. معظم‌له با کسی تعارفی ندارد و معامله‌ای نمی‌کند و ...
یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مقام معظم رهبری چارچوب‌های مذاکرات را تعیین و کار را به مذاکره کنندگان سپردند. معظم‌له با کسی تعارفی ندارد و معامله‌ای نمی‌کند و قطعاً اگر عدول یا تخطی در کار مشاهده کنند تذکر می‌دهند.
اتاق نیوز - سیدباقر حسینی افزود: تیم مذاکره کننده در وضعیت خوبی قرار دارد و در ادامه کار نیز فقط باید هوشیاری و تیزبینی خود را حفظ کنند تا توافق نهایی به گونه‌ای انجام شد که دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران پیروز میدان مذاکرات نشوند. وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری نسبت به منافع ملی و خط قرمزها حساسیت‌ بالایی دارند و به هیچ کس اجازه رفتار خودسرانه نمی‌دهند. وقتی ایشان در این سطح از هوشیاری قرار دارند، علت نگرانی‌های برخی نمایندگان، جریان‌ها و چهره‌های سیاسی منتقد دولت را نمی‌فهمم. وی صدور بیانیه لوزان را دارای آثار مثبت روانی اقتصادی برای کشور دانست و افزود: علاوه بر اهمیت خود بیانیه لوزان، آثار روانی اقتصادی این تفاهم نیز از حساسیت بالایی برای اقتصاد کشور برخوردار است و روند حل مشکلات اقتصادی ایران از صدور بیانیه لوزان آغاز شده است و با امضای تفاهم‌نامه نهایی آثار اجرایی گسترده آن کل اقتصاد کشور را تحت‌الشعاع خود قرار می‌دهد.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید