Performancing Metrics

حضور بانک توسعه صادرات در نمایشگاه نفت | اتاق خبر
کد خبر: 105893
تاریخ انتشار: 16 اردیبهشت 1394 - 12:51
اتاق نیوز: بانک توسعه صادرات به منظور تعامل با فعالان و صادرکنندگان بخش نفت و پتروشیمی با فعالیت‌های بانک، در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشی...
اتاق نیوز: بانک توسعه صادرات به منظور تعامل با فعالان و صادرکنندگان بخش نفت و پتروشیمی با فعالیت‌های بانک، در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شرکت می کند.
این بانک تاکنون پرژوه های پتروشیمی گچساران، اردبیل، بوشهر، کردستان، کرمانشاه و سلمان فارسی (ماهشهر) را تامین مالی کرده است. بانک توسعه صادرات در ارائه تسهیلات به صنایع پتروشیمی بالغ بر 75 درصد سرمایه طرحهای مصوب را تامین مالی می کند. از مجموع پروژه های تامین مالی شده توسط بانک توسعه صادرات 20 درصد توسعه ای و 80 درصد ایجادی هستند. خواص خوب و منحصر به فرد فرآورده های پتروشیمی در صنایع دارویی ، خودروسازی ، پزشکی ، مهندسی ، لوازم خانگی و تجهیزات هواپیمایی و توانمندی متخصصان ایرانی در به ظهور رسانی قابلیت متعدد این صنعت بانک توسعه صادرات را برای مساعدت به صادرکنندگان به منظور کسب جایگاه مناسب در عرصه پتروشیمی جهان، تشویق می کند. این نمایشگاه از تاریخ 16 تا 19 اردیبهشت ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی تهران برگزار می شود. لازم به ذکر است که غرفه شماره 1515 سالن A-38 به بانک توسعه صادرات ایران اختصاص دارد.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید