Performancing Metrics

با متخلفان از تصمیمات بانکی برخورد می کنیم | اتاق خبر
کد خبر: 106232
تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 1394 - 12:19
اتاق نیوز: وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: دولت ضمن حمایت از بانک‌ها و موسسات مالی قانونی، هیچ نوع تخطی از تصمیم‌های قانونی اتخاذ شده در این مسیر را بر نمی‌تاب...
اتاق نیوز: وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: دولت ضمن حمایت از بانک‌ها و موسسات مالی قانونی، هیچ نوع تخطی از تصمیم‌های قانونی اتخاذ شده در این مسیر را بر نمی‌تابد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: دولت ضمن حمایت از بانک‌ها و موسسات مالی قانونی، هر نوع تخطی از تصمیم‌های قانونی اتخاذ شده در این مسیر را بر نمی‌تابد . علی طیب‎نیا با برشمردن پاره‌ای از چالش‌های فراروی اقتصاد ملی تصریح کرد: با تدابیر اتخاذ شده و همکاری ارزنده بانک‌ها خوشبختانه شاهد بهبود شرایط وضعیت اقتصادی کشور، کاهش تورم و سیر صعودی رشد اقتصادی هستیم اما تا رسیدن به وضع مطلوب فاصله داریم. طیب‌نیا افزود: با همکاری بانک‌ها برای حل مشکلات بنگاه‌های تولیدی اقدام می‌شود و انتظار داریم در این مسیر همه بانک‌ها و موسسات اقتصادی برای تامین منافع و مصالح ملی همکاری داشته باشند. وزیر امور اقتصادی و دارایی بر ضرورت اجتناب از همکاری شبکه بانکی کشور با موسسات پولی غیر مجاز تاکید و سپرده‌گذاری در این نوع موسسات را با ریسک بالا توصیف کرد. وی که در جمع مدیران بانک صادرات سخن می‌گفت، در ادامه افزود: خوشنامی و بهرمندی از نیروهای خدوم از جمله مزیت‌های بانک صادرات ایران است که به عنوان بزرگترین بانک خصوصی کشور در توسعه اقتصادی کشور نقش آفرین است؛ تلفیق این توانمندی‌ها برای تبدیل این بانک به عنوان سرآمد بانک‌های کشور نشانگر درایت مدیران این بانک است. طیب نیا اضافه کرد: نظام بانکی کشور و به ویژه بانک صادرات در مقابله با تحریم‌های ظالمانه و بی سابقه‌ای که علیه مردم ایران روا داشته شد، عملکرد مناسبی داشت و به اتکای این رویکرد ارزشمند در عرصه سیاسی و دیپلماسی نیز گام‌های موثری برای برون رفت از معضلات برداشته شده است. در این نشست مدیر عامل بانک صادرات ایران نیز آمادگی این بانک را برای محقق شدن اهداف اقتصادی دولت مورد تاکید قرار داد. اسماعیل لله گانی گفت: شفاف سازی روند امور، کمک به واحدهای تولیدی، تمکین از مصوبات ابلاغی و همکاری با بانک مرکزی از جمله اولویت‌های این بانک است و رویکرد حمایت از تولیدات داخلی به عنوان سرلوحه فعالیت های بانک صادرات در سال 1394 تعیین و به کلیه شعب ابلاغ شده است. گفتنی است نشست دوروزه مدیران بانک‌های داخل و خارج کشور بانک صادرات ایران، 15 و 16 اردیبهشت ماه در ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید