Performancing Metrics

شفاف‌سازی سهم پر حاشیه بورس | اتاق خبر
کد خبر: 106237
تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 1394 - 12:35
اتاق نیوز: شرکت پتروشیمی مبین که به تازگی وارد تالار شیشه‌ای شده و در این مدت کوتاه به دلیل نوسان در تصمیم‌گیری و توقف و ابطال معاملات به پر حاشیه ترین سهم تالار تبدی...
اتاق نیوز: شرکت پتروشیمی مبین که به تازگی وارد تالار شیشه‌ای شده و در این مدت کوتاه به دلیل نوسان در تصمیم‌گیری و توقف و ابطال معاملات به پر حاشیه ترین سهم تالار تبدیل شده است، نسبت به شفاف سازی در خصوص تعدیل نرخ گاز اقدام کرد.
شرکت پتروشیمی مبین که در روزهای گذشته به دلیل تقاضای انبوه برای خریداری، اعمال محدودیت و در نهایت ابطال و توقف نماد به سهم پر حاشیه بازار تبدیل شده است، با شفاف سازی در خصوص تعدیل نرخ گاز خوراک شرکتهای پتروشیمی زاگرس مواجه شده است. جمشید سبزکار-مدیرعامل این شرکت پتروشیمی- با ارسال نامه‌ای به سازمان بورس اعلام کرد که هر گونه تعدیل (افزایش یا کاهش) در نرخ گاز خوراک شرکت‌های پتروشیمی زاگرس تاثیری بر سود و زیان عملیاتی و غیر عملیاتی شرکت پتروشیمی مبین نداشته و این شرکت صرفا بابت کاهش فشار و انتقال هر استاندارد متر مکعب گاز مصرفی شرکت‌های پتروشیمی زاگرس و پتروشیمی پردیس، مبلغی معادل 35 ریال درسال های 1391 و 1392 جهت بازیافت هزینه های سرمایه گذاری و تعمیر و نگهداری ایستگاه تقلیل فشار گاز و خطوط گازرسانی از شرکت های فوق دریافت می کند. به گفته وی براساس ماده 2-2 قراردادهای فروش گاز بین پتروشیمی مبین و شرکت های پتروشیمی زاگرس و پتروشیمی پردیس، بهای هر متر معب گاز براساس نرخ های اعلامی شرکت ملی گاز ایران محاسبه و مطالبه می شود.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید