Performancing Metrics

دستگیری جاعلی که با جعل امضا پول برداشت میکرد | اتاق خبر
کد خبر: 111777
تاریخ انتشار: 16 خرداد 1394 - 13:51
اتاق نیوز - فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آباد از دستگیری جاعلی که به‌صورت غیر قانونی از حساب شخص دیگری پول برداشت می‌کرد، خبر داد....
اتاق نیوز - فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آباد از دستگیری جاعلی که به‌صورت غیر قانونی از حساب شخص دیگری پول برداشت می‌کرد، خبر داد.
سرهنگ علی اکبراژدری با بیان این خبر اظهار کرد: در پی اعلام شکایت شخصی ساکن خان‌ببین مبنی بر اینکه در یكی از شعب بانك‌های این شهرستان دارای حساب بانکی با گردش بالا بوده، روزهای گذشته متوجه شده شخص ناشناس به شعبه مركزی همان بانك در شهرستان علی‌آباد مراجعه و با جعل امضاء و جعل عنوان همچنین ارائه مدارک جعلی توانسته از حساب وی مبلغ 9 میلیون و 490 هزار ریال پول برداشت كند، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان برای انجام تحقیقات وی‍ژه قرار گرفت. فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آباد افزود: ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتی و با استفاده از بازبینی فیلم های مداربسته بانک و بررسی مدارک ارائه شده به بانک دریافتند فرد جاعل، شخصی سابقه دار است. وی ادامه داد: با بررسی دقیق تر از حساب شاکی، مشخص شد متهم یک مرحله دیگر نیز از طریق یكی دیگر از شعب همان بانك در شهرستان علی‌آباد مبلغ 20 میلیون و 870 هزار ریال برداشت غیرمجاز از حساب شاكی انجام داده است. سرهنگ اژدری تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضایی و با بهره‌گیری از منابع و مخبرین، متهم با یک دستگاه خودروی پراید در ابتدای ورودی شهر مشاهده و در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر شد. آشنایی با امضای شاكی و برداشت غیرمجاز با چهره موجه وی در خصوص چگونگی انجام برداشت غیرمجاز توسط این جاعل اظهار كرد: پس از دستگیری وی و انجام تحقیقات تكمیلی و بازجویی‌های فنی، متهم در اظهاراتش به ارتکاب بزه انتسابی اعتراف كرد و اقرار داشت كه با توجه به آشنایی‌اش با امضای شاكی، با ارائه مدارك جعلی و ظاهری موجه به داخل بانک می‌رفتم و پس از پرنمودن فیش مربوط به برداشت وجه از بانک خارج می‌شدم. سرهنگ اژدری بیان كرد: در حال حاضر از تمامی صحنه‌های سرقت بازسازی صحنه انجام شد و متهم نیز پس از تشکیل و تكمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. وی با اشاره به اهمیت حفظ اطلاعات شخصی و مراقبت از آنها تاكید كرد: هر نوع از اطلاعات افراد بخصوص اطلاعاتی مربوط به حساب‌های بانكی، اسناد شخصی، اطلاعات خانوادگی و حتی مشخصات شناسنامه‌ای فرد جزء اطلاعات محرمانه برای هر شخص در زندگی محسوب می‌شود که حفاظت از این اطلاعات برای هر فرد یك امر ضروری است، زیرا هر فرد سودجویی به راحتی می‌تواند از كوچكترین اطلاعات ممكن بیشترین بهره‌برداری را داشته باشد.  
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید