Performancing Metrics

ربیعی خبر داد: راه‌اندازی سامانه خدمات رفاهی نظام در آینده نزدیک | اتاق خبر
کد خبر: 111944
تاریخ انتشار: 17 خرداد 1394 - 09:13
اتاق نیوز - وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی حدود 9 ماه پیش و پس از تشکیل شورای عالی رفاه با اشاره به تعطیلی سامانه رفاهی ایرانیان اظهار کرده بود که این یک سال تلاش بسیاری...
اتاق نیوز - وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی حدود 9 ماه پیش و پس از تشکیل شورای عالی رفاه با اشاره به تعطیلی سامانه رفاهی ایرانیان اظهار کرده بود که این یک سال تلاش بسیاری کردیم و رئیس جمهور مهلتی برای ما معین کرد تا سامانه رفاهی ایرانیان مجددا تشکیل شود. از این رهگذر آمارهای مدون و مشخصی حتی درباره سالمندی بیرون خواهد آمد و توزیع یارانه به صورت هدفمند برای اقشار مختلف انجام می‌شود.
علی ربیعی در گفت و گو با ایسنا،، درباره زمان راه‌اندازی این سامانه اظهار کرد: سامانه خدمات رفاهی نظام جمهوری اسلامی در آینده نزدیک آماده خواهد شد و نقش مهمی در ساماندهی ارائه خدمات رفاهی خواهد داشت. همچنین احمد میدری نیز با بیان اینکه در حال طراحی سامانه خدمات رفاهی نظام جمهوری اسلامی هستیم اظهار کرد: به تدریج خدمات رفاهی که دولت ارائه می‌کند در این سامانه متمرکز می‌شود. به عنوان مثال یکی از خدماتی که قرار است اینجا ارائه شود برای آن دسته از معلولانی است که مورد شناسایی قرار گرفته و معلولیتشان احراز شده است. معلولان در این سامانه درخواست خود را ثبت می کنند که بر اساس نوبت به آنها رسیدگی می‌شود.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید