Performancing Metrics

۳۵ درصد زیتون کشور در زنجان تولید می شود | اتاق خبر
کد خبر: 113026
تاریخ انتشار: 20 خرداد 1394 - 22:10
اتاق نیوز - مدیرکل اقتصادی و دارایی استان زنجان، با اشاره به اینکه ۳۵ درصد زیتون کشور در استان زنجان تولید می‌شود، گفت: این خود فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری است که با...
اتاق نیوز - مدیرکل اقتصادی و دارایی استان زنجان، با اشاره به اینکه ۳۵ درصد زیتون کشور در استان زنجان تولید می‌شود، گفت: این خود فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری است که باید به خوبی استفاده شود.
ابوالفضل عباسچیان در جمع فعالان اقتصادی استان زنجان افزود: در استان زنجان مرکز خدمات سرمایه گذاری فعال است و تمام دستگاه‌های اجرایی نماینده تام‌الاختیار در این مرکز دارند و تمام فعالیت‌ها استان را به سرمایه‌گذاران عرضه می‌کنند. وی اظهار داشت: در این مرکز، مشاوره لازم به سرمایه‌گذاران توسط نمایندگان دستگاه‌ها ارائه می‌شود و از ابتدا تا انتهای کار تمام مؤلفه های کار توسط نماینده تام اختیار انجام می‌شود تا در روند سرمایه‌گذاری تسهیل ایجاد شود. مدیرکل اقتصادی و دارایی استان زنجان، گفت: مهم‌ترین مزیتی که در استان برای تجار وجود دارد این است که  استقرار ۵۰درصد بازار مصرف در شعاع ۴۰۰ کیلومتری این استان است و با ۷ استان کشور همسایه بوده و گلوگاه اتصال  غرب به شرق به کشور  است. عباسچیان تأکید کرد: وجود اداره کل گمرک در این استان مهم‌ترین مزیت است و می‌تواند توسعه سرمایه‌گذاری را تسریع کند و عزم استان بر این است که با توجه به فرصت خوبی در تولید ترانسفورماتور، سنسورهای فشارقوی و متوسط دارد در سطح کشور پایلوت باشد. وی افزود: این استان  ۲۱۶ واحد دامی صنعتی  با ظرفیت ۲۳ هزار رأس دام و حدود ۳۹۱ واحد دامی سنتی با ظرفیت ۵۵ هزاررأس دام را دارد. مدیرکل دارایی و اقتصادی استان زنجان تصریح کرد: این استان سالانه ۱۸۷ هزار تن شیر خام تولید می‌کند که ۳۰ هزار تن مازاد بر نیاز استان است.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید