Performancing Metrics

پیشنهاد علیرضا دبیر برای سرخابی‌ها | اتاق خبر
کد خبر: 113544
تاریخ انتشار: 23 خرداد 1394 - 22:00
اتاق نیوز - علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران - می‌گوید مدیریت شهری تهران حاضر است در صورت واگذاری اختیار مدیریتی دو تیم فوتبال محبوب پایتخت به...
اتاق نیوز - علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران - می‌گوید مدیریت شهری تهران حاضر است در صورت واگذاری اختیار مدیریتی دو تیم فوتبال محبوب پایتخت به آنها، تمام هزینه‌هایشان را بپردازد و ساختارهایشان را هم حرفه‌ای کند.
به گزارش اتاق نیوز به نقل از  به نقل از خبرآنلاین، علیرضا دبیر قهرمان سابق المپیک و عضو شورای شهر تهران می‌گوید شورای شهر و شهرداری تهران این آمادگی و توان را دارند که دغدغه‌های میلیون‌ها هوادار تهرانی دو تیم پایتخت را برای همیشه حل کنند. این قهرمان ملی می‌گوید شهرداری آماده است تا برای در اختیار گرفتن استقلال و پرسپولیس پیش‌قدم شود. او در این باره به خبرآنلاین می‌گوید: «واقعاً ما در شورای شهر به عنوان بخشی از بدنه شهر و ورزش کشور نگران شرایط این روزهای استقلال و پرسپولیس هستیم. دو تیمی که محبوب‌ترین باشگاه‌های پایتخت هستند و سرمایه‌های معنوی شهرمان محسوب می‌شوند. بدون شک دغدغه هواداران این دو تیم، دغدغه مدیران شهری تهران هم هست. با وجود اینکه شهرداری تهران به عکس دیگر شهرستان‌ها، تا به حال غیر از ورزش شهروندی، ورودی به ورزش قهرمانی نداشته، اما همیشه دغدغه‌های ورزش قهرمانی تیم‌هایی چون استقلال و پرسپولیس وجود داشته و در ادوار مختلف، شهرداری سعی کرده برای این باشگاه‌ها، کمک‌هایی که خواسته‌اند را انجام بدهد. حالا هم با توجه به بی‌سرانجام ماندن بحث واگذاری دو تیم، مجموعه شهرداری این آمادگی را داریم تا اداره این دو تیم را بر عهده بگیریم، تمام هزینه‌هایشان را بپردازیم و دغدغه‌های مدیریتی‌شان را برطرف کنیم.» این گفته آیا به این معناست که شهرداری می‌خواهد این دو تیم را بخرد؟ علیرضا دبیر می‌گوید: «نه؛ ما حاضریم در صورت وجود این اراده مدیریتی در دولت و وزارت محترم ورزش، کلیه دغدغه‌های مالی و مدیریتی این دو تیم را برطرف کنیم و این دو باشگاه را با کمک شهرداری به سمت رسیدن به باشگاه‌هایی مدرن و درآمدزا پیش ببریم تا در آینده بتوانند خودکفا شوند. یعنی اینکه ساختارهای باشگاهی‌شان تکمیل شود، از نظر اماکن تمرینی به سرانجامی برسند و ...». در بسیاری از شهرهای بزرگ دنیا، شهرداری‌ها در تعاملی ویژه با تیم‌های محبوب شهرشان هستند. تیم‌هایی مثل اینتر و میلان به طور مشترک از ورزشگاه سن‌سیرو استفاده می‌کنند که متعلق به شهرداری است و هزینه‌هایش را می‌پردازد و شهرداری‌هایی چون دورتموند و ... هم به باشگاه‌های بزرگ اروپایی کمک کردند تا بتوانند ساختار باشگاهی‌شان را سامان بدهند.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید