Performancing Metrics

خط و نشان پلیس برای روزه خواری درملاء عام | اتاق خبر
کد خبر: 114396
تاریخ انتشار: 26 خرداد 1394 - 13:54
اتاق نیوز - جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: در ۲ ماه و نیم نخست سال، ۱۲۶ تن ماده مخدر در سطح کشور کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش داشت....
اتاق نیوز - جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: در ۲ ماه و نیم نخست سال، ۱۲۶ تن ماده مخدر در سطح کشور کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش داشت.
سردار اسکندر مومنی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید ویژه غرب استان تهران اظهار کرد: رویکرد اصلی نیروی انتظامی رویکرد اجتماعی است که به معنی اجتماعی کردن امنیت با کمک همه مردم است. وی با اشاره به لزوم اجتماعی کردن امنیت بیان کرد: امنیت محصول و فرآورده‌ای اجتماعی است که با مشارکت مردم و تمام دستگاه‌ها حاصل می‌شود و باید گفت که بدون حضور مردم امنیت حاصل نمی‌شود. جانشین فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: نیروی انتظامی وظیفه خود را به خوبی به انجام می‌رساند، به طور مثال در ۲ ماه و نیم نخست سال، ۱۲۶ تن ماده مخدر در سطح کشور کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش داشت. وی با اشاره به شهدا و جانبازان نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی شهیدان و جانبازان زیادی را در راستای امنیت مردم و مبارزه با مواد مخدر و سوداگران تقدیم انقلاب، نظام اسلامی و مردم کرده است و باز هم با قوت این ماموریت را ادامه خواهد داد اما تمام این اقدامات مشارکت مردم را برای کاهش تقاضا می‌طلبد. مومنی به مضرات مواد مخدر اشاره کرد و گفت: در مبارزه با مواد مخدر همه مسئولان و مردم باید با همدلی خود همراهی و کمک کنند و باید بگوییم که اعتیاد مسیری بی‌بازگشت است بنابراین نیروی انتظامی تلاش می‌کند با همراهی همه مردم و مسئولان امنیت را برقرار کند. وی با اشاره به وظیفه ذاتی نیروی انتظامی اظهار کرد: پلیس ماموریت خود را با اقتدار انجام می‌دهد اما در این کار حسن خلق را رعایت می‌کند چرا که این دو امر با هم منافاتی ندارند و باعث هم‌افزایی می‌شود. جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به رویکرد جرم‌ستیزی نیروی انتظامی بیان کرد: رویکرد پلیس این است که تنها مجرمان جامعه به خاطر جرمشان احساس ناامنی کنند و تمام مردم احساس امنیت کرده و از آن بهره‌مند شوند. وی با اشاره به سلامت نیروی انتظامی تصریح کرد: رویکرد اصلی پلیس توجه به صیانت و سلامت نیروی انتظامی به عنوان اصلی اساسی است. مومنی با اشاره به اهمیت غرب استان تهران خاطرنشان کرد: غرب استان تهران براساس آخرین سرشماری ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار نفر جمعیت دارد که با احتساب جمعیت مهاجرین این رقم به سه میلیون نفر می‌رسد و این منطقه در تمامی زمینه‌ها از جمله صنعت و کشاورزی جایگاه ویژه و ارزشمندی در کشور دارد. وی به اهمیت استان تهران اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی با توجه به اهمیت استان تهران و جمعیت ۱۴ میلیونی این استان فرماندهی ویژه در استان تهران ایجاد کرده است که شامل فرماندهی ویژه غرب، شرق و تهران بزرگ می‌شود. جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: امنیت باید همیشه تولید شود و هیچگاه نمی‌توان آن را رها کرد و در تمام شبانه روز باید به آن اهتمام ویژه داشت. وی در پایان متذکر شد: ماموران نیروی انتظامی از صبح در تمام مراکز با یاد خدا و ادای احترام به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران کار خود را آغاز می‌کنند و در شامگاه با شکر خدا و ادای دوباره احترام به پرچم به کار خود پایان می‌دهند. سردار مومنی همچنین در جمع خبرنگاران بیان داشت: پلیس در ماه مبارک رمضان با روزه‌خواری در ملاءعام قاطعانه برخورد می‌کند.  
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید