Performancing Metrics

نجفی در گفتگو با اتاق نیوز اعلام کرد: صنعت بسته بندی نیاز کشورهای حوزه دریای خزر | اتاق خبر
کد خبر: 116382
تاریخ انتشار: 2 تیر 1394 - 12:18
اتاق نیوز- رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: منطقه آزاد انزلی امتیازات ویژه ای در خصوص راه اندازی و رونق صنایع بسته بندی دارد؛ به طوری که کارخانجات کشورها
اتاق نیوز- رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: منطقه آزاد انزلی امتیازات ویژه ای در خصوص راه اندازی و رونق صنایع بسته بندی دارد؛ به طوری که کارخانجات کشورهای حوزه دریای خزر (CIS)به این صنعت، نیاز بسیار داشته و از مخاطبان صنایع بسته بندی به شمار می روند.
عبدالغفار نجفی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اشاره به ظرفیت های بالقوه منطقه آزاد انزلی در جهت ارائه خدمات صنعتی به کشورهای حوزه دریای خزر(CIS) به اتاق نیوز تاکید کرد: این منطقه آزاد تجاری دارای ظرفیت های اقتصادی بسیاری در جهت کسب درآمدهای ارزی است که متاسفانه برای جامعه مخاطب همچون صاحبان صنایع داخلی و صاحبان سرمایه در کشورهای حوزه دریای خزر، ناشناخته است. وی افزود: این منطقه به منظور صادرات مجدد کالا، امکانات بسیاری در اختیار دارد به طوری که تنها منطقه آزاد تجاری در کشورهای حوزه دریای خرز است که در کریدور ارتباطی کشورهای اروپایی با کشورهای حوزه خلیج فارس قرار دارد. نجفی با مد نظر قراردادن نیازهای کشورهای حوزه دریای خزر ادامه داد: مواد غذایی، مواد اولیه کارخانجات و همچنین قطعات خودرو بیشترین درخواست را از سوی این کشورها به خود اختصاص داده است. وی گفت: با توجه به رکود تورمی که در اقتصاد ایران حاکم شده است، بازارهای حوزه دریای خزر به جهت صادرات مجدد کالا، ایجاد کارخانه و کارگاه های بسته بندی محصولات این کشورها می تواند؛ در مسیر کسب درآمدهای ارزی موثر واقع باشد. رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با تاکید بر صنایع بسته بندی یادآور شد: تهیه ماشین آلات این صنعت چندان سخت نبوده و قیمت بالایی ندارد ما باید بازار را شناسیی کرد و برای مخاطب و مشتری ایجاد کرد.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید