Performancing Metrics

پایگاه آماری صنعت بیمه راه اندازی شد | اتاق خبر
کد خبر: 118050
تاریخ انتشار: 8 تیر 1394 - 08:30
اتاق نیوز: بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با هدف دستیابی دستگاه های اجرایی و مراکز علمی، سیاستگذاران، برنامه ریزان، پژوهشگران و سایر علاقه مندان به آمار و اطلاعات ب
اتاق نیوز: بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با هدف دستیابی دستگاه های اجرایی و مراکز علمی، سیاستگذاران، برنامه ریزان، پژوهشگران و سایر علاقه مندان به آمار و اطلاعات بیمه ای، "پایگاه آماری صنعت بیمه" را در پرتال رسمی خود راه اندازی کرد.
بر اساس این گزارش، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با هدف دستیابی دستگاه های اجرایی و مراکز علمی، سیاستگذاران، برنامه ریزان، پژوهشگران و سایر علاقه مندان به آمار و اطلاعات بیمه ای، "پایگاه آماری صنعت بیمه" را در پرتال رسمی خود راه اندازی کرد. دفتر برنامه ریزی و توسعه بیمه مرکزی با راه اندازی این سامانه، امکان دسترسی پژوهشگران و علاقه مندان به "سالنامه های آماری صنعت بیمه."،" گزارش‌های ماهانه آمار عملکرد شرکتها و رشته های بیمه"، "گزارش‌های آمار تحلیلی از بازار بیمه (حسب مورد)"،" نماگرهای آماری صنعت بیمه"،" آمار سری های زمانی شاخصهای بیمه ای"،" تعاریف و مفاهیم آماری در بیمه"،" گزارش سالانه لاتین(Annual Report) بیمه مرکزی" و... را تسهیل کرده است. پایگاه آماری صنعت بیمه به نشانی http://statistic.centinsur.ir و یا از طریق لوگوی مرتبط در پرتال اصلی بیمه مرکزی به نشانی http://centinsur.ir ، در دسترس علاقه مندان است. برای مشاهده بهتر "پایگاه آماری صنعت بیمه" پیشنهاد می شود از مرورگر Firefox به جای مرورگر Internet Explorer استفاده شود.بر اساس بند۲ ماده (۵) قانون تأسیس بیمه مرکزی " تهیه اطلاعات لازم از فعالیت‌های کلیه مؤسسات بیمه (بازرگانی) که در ایران کار می‌کنند" از وظایف این سازمان بر شمرده شده است.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید