Performancing Metrics

حادثه رانندگی در مسیر بوکان به میاندوآب دو کشته برجا گذاشت | اتاق خبر
کد خبر: 122696
تاریخ انتشار: 24 تیر 1394 - 17:12
اتاق نیوز ـ براثر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در جاده بوکان به میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی دو نفر جان باختند و یک نفر هم زخمی شد....
اتاق نیوز ـ براثر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در جاده بوکان به میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی دو نفر جان باختند و یک نفر هم زخمی شد.
به گزارش اتاق نیوز به نقل از ایرنا، این حادثه روز چهارشنبه در نزدیکی روستای حاجی آباد از توابع شهرستان بوکان و بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با یک دستگاه پژو پارس به وقوع پیوست. در این حادثه یکی از سرنشینان کامیون و راننده خودروی پژو پارس در دم جان باختند و راننده کامیون نیز مجروح و بلافاصله با همکاری نیروهای امدادی به بیمارستان شهید قلی پور این شهرستان انتقال یافت. علت اصلی وقوع این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است. مسیر بوکان به میاندوآب 55 کیلومتر طول دارد که به دلیل اتصال استان های کردستان به آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی جزو یکی از پرترددترین راه های جنوب آذربایجان غربی به شمار می رود و همواره آمار بالایی از تصادفات رانندگی را دارد. بوکان با 227 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و 184 کیلومتری مرکز استان قرار دارد.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید