Performancing Metrics

کری: مخالفان توافق جایگزین پیشنهاد دهند | اتاق خبر
کد خبر: 122707
تاریخ انتشار: 24 تیر 1394 - 14:54
اتاق نیوز - وزیر امور خارجه آمریکا در پاسخ به مخالفان توافق هسته‌ای گفت: آنهایی که با توافق هسته‌ای ایران و میانجی‌گران بین‌المللی مخالفت می‌کنند یک جایگزین پیشنه...
اتاق نیوز - وزیر امور خارجه آمریکا در پاسخ به مخالفان توافق هسته‌ای گفت: آنهایی که با توافق هسته‌ای ایران و میانجی‌گران بین‌المللی مخالفت می‌کنند یک جایگزین پیشنهاد دهند.
جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی سی‌.ان.ان با انتقاد از مخالفت‌ها با حصول توافق هسته‌ای با ایران و گروه 1+5 از مخالفان خواست تا یک جایگزین برای این توافق پیشنهاد دهند. به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک سیاستمداران اسرائیلی پس از آنکه ایران و گروه 1+5 روز سه‌شنبه پایان جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای خود را که نزدیک به دو سال به طول انجامید اعلام کردند آن را به شدت مورد انتقاد قرار دادند. وزیر امور خارجه آمریکا همچنین گفت: افرادی وجود دارند که متأسفانه به طور اتوماتیک و سیاسی بدون حتی دانستن یا خواندن توافق،‌ بدون اطلاع از تمام مفاد آن از همان ابتدا اینگونه تصمیم گرفتند؛ من با این توافق مخالف خواهم بود و سپس با آن مخالفت کردند. بسیاری از این افراد می‌گویند که نباید با ایران توافق کرد اما گزینه جایگزین هم پیشنهاد نمی‌دهند. کری ادامه داد: این افراد موظفند که جایگزین خود را پیشنهاد دهند. وزیر امور خارجه آمریکا توافق هسته‌ای میان ایران و گروه 1+5 را تاریخی توصیف کرد و گفت که مهمتر از توافق اجرای آن است. وی افزود: ما روی کاغذ یک توافق داریم اما تا زمانی که اجرا نشود هیچ چیز نداریم. این اجرای توافق است که معیار واقعی خواهد بود.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید