Performancing Metrics

اسد: ارتش سوریه دژ محکمی در برابر تروریسم است | اتاق خبر
کد خبر: 126415
تاریخ انتشار: 10 مرداد 1394 - 09:42
اتاق نیوز - رئیس جمهوری سوریه به مناسبت روز ارتش در سخنانی خطاب به نیروهای ارتش این کشور اعلام کرد: ما از تلاش‌های شما برای کشور تقدیر می‌کنیم و اطمینان داشته باشید ک...
اتاق نیوز - رئیس جمهوری سوریه به مناسبت روز ارتش در سخنانی خطاب به نیروهای ارتش این کشور اعلام کرد: ما از تلاش‌های شما برای کشور تقدیر می‌کنیم و اطمینان داشته باشید که پیروزی روی پرچم کشورتان حک شده است.
به گزارش اتاق نیوز  به نقل از پایگاه خبری سوریه نیوز، بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در این سخنان که به مناسبت هفتادمین سالروز ارتش سوریه ایراد کرد ضمن تقدیر از افسران و کارگزاران ارتش تاکید کرد: شما امروز مسیر فداکاری و ایثاری را که از چهار سال قبل آغاز کرده‌اید ادامه می‌دهید تا به جهان اعلام کنید که شما دژ مستحکمی در مرزهای کشور هستید که عزت و تمامیت سوریه را حفظ می‌کنید. اسد همچنین از تلاش نیروهای ارتش کشورش در برقراری مجدد امنیت و صلح در هر وجب از خاک سوریه تقدیر و تشکر کرد. در این مراسم که به منظور تقدیر از عملکرد ارتش برگزار شده بود اسد عنوان داشت: پیروزی بر پرچم ملی‌تان حک شده است چرا که این پیروزی نتیجه شرف، مردانگی، ایستادگی و مقاومت سوریه است. وی گفت: حجم چالش‌هایی که دشمن تروریستی امروز برای سوریه ایجاد کرده بسیار زیاد است اما شما همواره در برابر این چالش‌ها با قدرت ایستادگی کرده و می‌کنید و دشمن را از هرگونه دست درازی به سوریه بازمی‌دارید و با فداکاری و قهرمانی‌هایتان نمونه‌های والایی را یکی پس از دیگری ارائه می‌دهید. ما در میدان‌های جنگ نمونه‌های زنده عظمت و پایداری شرفتان را که هرگز قابل شکست نیست شاهدیم و مقاومتی که نه تنها شکست ناپذیر است بلکه هر روز بر صلابت و قوت آن افزوده می‌شود و شما به مسیر خود برای رویارویی با تروریسم و شکست دادن طرح‌های دشمن ادامه می‌دهید. اسد خطاب به نیروهای مسلح اعلام کرد: ملت سوریه در کنار شما و پشتتان ایستاده‌اند چرا که شما نمونه والای دفاع از ملت و وطن هستید و امروز ارتش سوریه به یمن قهرمانی‌ها، فداکاری‌ها و مردانگی‌های شما در اذهان عمومی جهان تصویری تاریخی دارد. اسد روز یکشنبه نیز اعلام کرده بود که وطن برای کسانی است که از آن دفاع کرده و حامی آن هستند و ارتش قادر است به وظایف خود در رویارویی با تروریسم ادامه داده و معیارهای مربوط به توازن را در هم شکند.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید