Performancing Metrics

ایجاد بیمارستان‌های زنجیره‌ای میلاد در مناطق مختلف کشور | اتاق خبر
کد خبر: 128868
تاریخ انتشار: 19 مرداد 1394 - 13:58
اتاق نیوز - معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه ساخت بیمارستان میلاد محدود به تهران نیست، گفت: ایجاد بیمارستان‌های زنجیره‌ای میلاد در مناطق مختلف کشور د
اتاق نیوز - معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه ساخت بیمارستان میلاد محدود به تهران نیست، گفت: ایجاد بیمارستان‌های زنجیره‌ای میلاد در مناطق مختلف کشور در دستور کار سازمان قرار دارد.
محمدعلی همتی با تأکید بر توزیع عادلانه امکانات و خدمات درمانی مورد نیاز بیمه شدگان و مستمری بگیران افزود: احداث بیمارستان‌های زنجیره‌ای میلاد در دستور کار سازمان تأمین اجتماعی است و پروژه‌های درمانی متعددی در کشور در حال اجراست. وی گفت: سال گذشته، بیمارستان تأمین اجتماعی ۳۰۰تختخوابی پیامبر اعظم کرمان – میلاد۲- افتتاح شد که یکی از مجهزترین بیمارستان‌های جنوب شرق کشور است که می‌تواند مرکز ریفرال بیمارستان‌های جنوب شرق کشور باشد و علاوه بر پاسخ به نیازهای درمانی مردم منطقه، در جذب گردشگران سلامت نیز نقش موثری داشته باشد. همتی اظهار داشت: در سال جاری نیز بیمارستان هایی با برند میلاد در شهرهای بیرجند و ایلام افتتاح می شود تا بیمه شدگان و بیماران از امکانات تخصصی آن ها بهره مند شوند و نیاز به مراجعه به بیمارستان میلاد تهران کمتر شود.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید