Performancing Metrics

مسئولان صنفی از حقوق اعضای خود دفاع کنند | اتاق خبر
کد خبر: 129960
تاریخ انتشار: 24 مرداد 1394 - 12:38
اتاق نیوز- رییس کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرد اصناف، یکی از نهادهای بزرگ کشور محسوب می شود و مسئولان صنفی باید در چارچوب قانون از حقوق اعضای خود دفاع کند....
اتاق نیوز- رییس کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرد اصناف، یکی از نهادهای بزرگ کشور محسوب می شود و مسئولان صنفی باید در چارچوب قانون از حقوق اعضای خود دفاع کند.
ارسلان فتحی پور در گفت و گو با اتاق نیوز با اعلام اینکه قوانین مالیاتی  در سال 85 دارای بیشترین مشکلات بوده و در طول این سال ها با تصویب تبصره های گوناگون بخشی از این مشکلات حل شده است، افزود:  هنوز به شرایط ایده آل در تدوین مالیاتی نرسیده ایم. وی تصریح کرد فردا - یکشنبه در صحن مجلس بررسی اصلاحیه قانون مالیاتی در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت و امیدواریم به زودی  موارد اختلافی حل خواهد شد. فتحی پور گفت صنوفی مانند طلا وآهن دارای قدرت مالی بالایی هستند و به طور طبیعی این گروه نسبت به قوانین مالیاتی اعتراض کمتری دارند و بیشترین جمعیت معترض را افرادی تشکیل می دهند که بازار صنف آن ها در رکود به سر می رود. وی اظهار کرد اصناف متوسط وکوچک که تحت فشار مالیاتی قرار دارند باید از حقوق خود دفاع کنند و در این راستا مجلس نیز مصمم است تا به مشکلات این نهاد رسیدگی کند.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید