Performancing Metrics

طنازی سونی برای اروپا | اتاق خبر
کد خبر: 131304
تاریخ انتشار: 28 مرداد 1394 - 12:41
اتاق نیوز - کمپانی سونی برای نیمه دوم سال 2015 و با معرفی تلویزیون های فوق باریک خود مانند سری XC،فریاد خود را به گوش طرفداران خود رساند.با اینکه بازار تلویزیون های منحنی...
اتاق نیوز - کمپانی سونی برای نیمه دوم سال 2015 و با معرفی تلویزیون های فوق باریک خود مانند سری XC،فریاد خود را به گوش طرفداران خود رساند.با اینکه بازار تلویزیون های منحنی برای غول های کره ایی در حد انتظار آنان نبوده است،اما سونی تصمیم گرفته است که خود را برای بازار اروپا منحنی (Curved) کند!
مدتی است که از نیمه دوم سال 2015 گذشته است و اکنون کمپانی ها مشغول آماده شدن برای تولیدات 2016 هستند.در این میان ناگهان سونی خود شیرینی کرده است و با طنازی مدل S85C را معرفی کرده است.نکته جالب توجه در مورد این تلویزیون این است که این مدل فقط و فقط برای اروپا لانچ خواهد شد و طی اخبار رسیده،کامیون ها برای کشورهای مختلف اروپایی بارگیری شده و حرکت کرده اند! S85C در واقع همان مدل X85C است که منحنی شده است.این تلویزیون در ابعاد 55 و 65 اینچ تولید شده است.پشتیبانی از دقت 4K/UHD،کد گشایی سیستم های فشرده VP9 و HEVC،اتصال سریع به Netflix،سیستم گسترده پردازش رنگ (TRILUMINOS) از امکانات این تلویزیون خواهد بود. همچنین سونی در این مدل از 2 تیونر استفاده کرده است که توانایی PIP و PBP را در اختیار خواهد گذاشت اما این قابلیت ها هنوز در دسترس نیستند و سونی قول داده است که با اولین آپدیت،استفاده از دو تیونر هم کاربردی خواهد شد.یکی از نقاط ضعف بزرگ برخی از برند ها،همین نکات کوچک است که آنها را با فاصله زیادی از قافله عقب می اندازد. متاسفانه قول های مکرر برای رفع عیوب و بازگشایی یک قابلیت در آپدیت ها،مشکل بزرگی است که برندهای ژاپنی درگیر آن شده اند.کمپانی های سامسونگ و الجی کمتر با این موارد درگیر هستند و این از رموز پیروزی آنها است.به هر حال باید مقداری صبر کرد تا ببینیم مردم آرام و صبور اروپا چگونه از محصول منحنی سونی استقبال خواهند کرد.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید