Performancing Metrics

عدم اطلاع میلیون‌ها آمریکایی از هک شدن اطلاعات شخصی شان | اتاق خبر
کد خبر: 136254
تاریخ انتشار: 11 شهریور 1394 - 11:59
اتاق نیوز - مقامات آمریکایی اذعان کردند، دولت واشنگتن هنوز به هیچ‌یک از 21.5 میلیون مقاطعه‌کار و کارمند فدرال که اطلاعات شخصی آنها بیش از سه ماه پیش هک شده بود، اطلاع
اتاق نیوز - مقامات آمریکایی اذعان کردند، دولت واشنگتن هنوز به هیچ‌یک از 21.5 میلیون مقاطعه‌کار و کارمند فدرال که اطلاعات شخصی آنها بیش از سه ماه پیش هک شده بود، اطلاع‌رسانی نکرده است.
به گزارش اتاق نیوز به نقل از خبرگزاری رویترز، دفتر مدیریت منابع انسانی گفت: وزارت دفاع آمریکا اواخر ماه جاری میلادی روند اطلاع‌رسانی به کارمندان و مقاطعه‌کاران دولت را که اطلاعات شخصی آنها توسط هکرها هک شده، آغاز خواهد کرد. دفتر مدیریت منابع انسانی افزود: اطلاع‌رسانی چند هفته ادامه خواهد داشت و مستقیماً به افرادی که اطلاعاتشان هک شده، ابلاغ خواهد شد. ما مقاطعه‌کاری را استخدام کرده‌ایم تا به حفاظت از میزان اعتبار و هویت کارمندانی که اطلاعات آنها هک شده، کمک کند. دفتر مدیریت منابع انسانی در بیانیه‌ای گفت: ما با کمپانی موسوم به «راه‌حل‌های حفاظت از سرقت هویت» قراردادی به ارزش بیش از 133 میلیون دلار امضا کرده‌ایم که به عنوان کارشناسان مربوط به اوراق هویت برای حفاظت از سرقت هویت 21.5 میلیون قربانی این هک اطلاعات امنیتی فعالیت می‌کنند. این مقاطعه‌کار سرویس‌های نظارت هویتی و اعتباری و همچنین بیمه سرقت هویتی را به مدت سه سال برای افرادی که اطلاعات آنها هک شده و فرزندان زیر 18 سال آنها فراهم خواهد کرد. مقامات گفتند، سوابق افشاشده ممکن است شامل اطلاعات شخصی ناراحت‌کننده‌ای همچون سوابق بازداشت یا اطلاعات مربوط به استفاده از مواد مخدر بوده باشد که توسط بازرسان برای تحقیق درباره اطلاعات کارمندان جمع‌آوری و ثبت شده است. بازرسان آمریکایی گفتند: ما معتقدیم این هکرها در چین مستقر هستند و احتمالاً به دولت پکن مرتبط می‌باشند. تاکنون مقامات امنیتی آمریکا هیچ سند و مدرکی که نشان دهد چین یا هر کس دیگری تلاش کرده تا برای اهداف خود از این اطلاعات هک شده استفاده کند، پیدا نکرده‌اند.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید