Performancing Metrics

سرمایه‌گذاری 9 میلیارد دلاری در پروژه‌های طلا و فولاد | اتاق خبر
کد خبر: 140881
تاریخ انتشار: 24 شهریور 1394 - 11:05
رییس هیات عامل سازمان ایمیدرو از سرمایه‌گذاری 9 میلیارد دلاری در پروژه‌های منیزیم، طلا و فولاد خبر داد و اعلام کرد: در سال 2014 حدود 70 پروژه اجرا شد که برای 69 هزار نفر ش...
رییس هیات عامل سازمان ایمیدرو از سرمایه‌گذاری 9 میلیارد دلاری در پروژه‌های منیزیم، طلا و فولاد خبر داد و اعلام کرد: در سال 2014 حدود 70 پروژه اجرا شد که برای 69 هزار نفر شغل ایجاد کرد که در سال 2020 نیز 26 میلیارد دلار بر حجم سرمایه‌گذاری‌ها افزوده می‌شود.
به گزارش اتاق نیوز به نقل از  ایسنا، مهدی کرباسیان در کنفرانس بین‌المللی آهن و فولاد ایران که صبح امروز - سه شنبه - با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی در جزیره کیش آغاز به کار کرد، گفت: ایران ظرفیت بالایی برای سرمایه‌گذاری دارد. جست‌وجوهای زیادی در مناطق مرکزی صورت گرفته و در دو ماه آینده حوزه اکتشافات جدید 200 هزار کیلومتر مربع افزایش پیدا می‌کند و این در حالی است که تاکنون 100 هزار کیلومترمربع تحت اکتشاف قرار گرفته است. وی تاکید کرد: ایران کشوری لبریز از معادن است. زیرساخت‌های خوبی از قبیل خطوط آهن، مناطق آزاد، امنیت بالا، گازوئیل با قیمت مناسب و انرژی ارزان دارد.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید