Performancing Metrics

بازدید هیات اعزامی استان کردستان از نمایشگاه صنایع غذایی مسکو | اتاق خبر
کد خبر: 141312
تاریخ انتشار: 25 شهریور 1394 - 09:54
هیات اعزامی تجاری - بازاریابی استان کردستان در سومین روز از سفر خود به مسکو به سرپرستی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان از نمایشگاه بین المللی صنا...

هیات اعزامی تجاری - بازاریابی استان کردستان در سومین روز از سفر خود به مسکو به سرپرستی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان از نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی مسکو بازدید کرد.

به گزارش اتاق نیوز به نقل از اتاق سنندج، سیدکمال حسینی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی سنندج در این رابطه توضیح داد: در این نمایشگاه آخرین توانمندی های شرکت های تولیدکننده مواد غذایی در زمینه نگهداری، بسته بندی، تکنولوژی تولید و ... به معرض نمایش گذاشته شده است.

وی تصریح کرد: در طی 20 سال گذشته ، نمایشگاه world food مسکو برای تبدیل شدن به مهمترین مکان مرتبط با صنعت غذا و نوشیدنی بازار روسیه رشد چشم گیری داشته است.

این فعال اقتصادی یادآور شد: گردآوری شرکت کنندگان در 9 بخش اصلی باعث شده است تا بازدید کنندگان بتوانند به راحتی محصولات مورد نظرشان را بیابند و آنها را مقایسه و در نتیجه با تولیدکنندگان محصولات بحث و تبادل نظر کنند.

پیمان اسراری، دبیر کل اتاق سنندج گفت: هیات مذکور در ادامه بازدید خود از غرفه های ایرانی شرکت کننده در این نمایشگاه نیز دیدن کردند.

نکته قابل توجه در این نمایشگاه عرضه محصولات باغی و زراعی توسط کشورهای مختلف بوده که می تواند زمینه های بی شماری را برای استان کردستان که در تولید این محصولات دارای مزیت نسبی هستند فراهم آورد.

لازم به ذکر است در نمایشگاه مذکور بخش های مختلف محصولات غذایی از جمله، خوار و بار، غذاهای منجمد، شیرینی جات، غذاهای کنسروی، روغن ها، چربی ها و سس ها، محصولات لبنی، گوشت و ماکیان، نوشیدنی ها، ماهی و غذای دریایی ، میوه و سبزیجاتف چایی و قهوه وجود دارد.  
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید