Performancing Metrics

اجرای درست قانون راه رسیدن به توسعه صنعتی | اتاق خبر
کد خبر: 141478
تاریخ انتشار: 25 شهریور 1394 - 12:05
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت جوان ایران با بیان اینکه ایران توانایی تبدیل شدن به یکی از قطب های صنعتی جهان را مشروط به اصلاح و اجرای درست برخی قوانین دارد، گفت: اجرای
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت جوان ایران با بیان اینکه ایران توانایی تبدیل شدن به یکی از قطب های صنعتی جهان را مشروط به اصلاح و اجرای درست برخی قوانین دارد، گفت: اجرای درست قانون و بهبود مستمر محیط کسب و کار تحقق این هدف را هموارتر می کند.

به گزارش اتاق نیوز به نقل از ایرنا سیدعلی صدری ، با اشاره به شرایط موجود کشور و منابع غنی زیرزمینی و خروج تولید ناخالص ملی از بخش تولید که توانایی بسیار خوبی برای رسیدن به قطب صنعتی را در اختیار قرار داده است، افزود: اصلاح برخی قوانین و مقررات دست و پاگیر رسیدن به توسعه صنعتی را صد درصد خواهد کرد. وی با اشاره به وجود یکسری قوانینی که نیازمند ساختارسازی حاکمیتی هستند، گفت: تا این ساختارسازی صورت نگیرد تحقق صنعتی شدن به راحتی امکان پذیر نیست. صدری، قانون کار، تامین اجتماعی، جذب سرمایه گذار خارجی را از جمله قوانینی که نیازمند ساختار سازی حاکمیتی هستند، ذکر و تاکید کرد: اصلاح سریعتر این قوانین آینده روشنی برای صنعت کشور رقم می زند. رییس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران، ضعف قوانین بیمه ای و مالیاتی را از جمله موانع بر سر راه توسعه صنعت کشور برشمرد و افزود: اصلاح سیستم بانکی از ضروری ترین گام هایی است که دولت باید برای رسیدن به اهداف چشم انداز نظام اجرایی بردارد. وی تضمین امنیت اقتصادی برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی را در توسعه صنعتی کشور مهم ارزیابی کرد و گفت: این موضوع انگیزه سرمایه گذاران را برای سرمایه گذاری در کشور افزایش خواهد داد. صدری با بیان آنکه باید نرخ تسهیلات و ارز تک رقمی شود، افزود: انجام شدن این امور آینده ساز صنعت کشور خواهد بود. فعال خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران بر فرهنگ سازی در بین مردم برای حمایت از تولید ملی تاکید کرد و افزود: تولیدکنندگان باید کیفیت و بهره وری محصولات خود را افزایش دهند تا جذابیت برای فروش کالاهای خود ایجاد کنند. یادآور می شود، رییس جمهور در روز 27 اردیبهشت ماه امسال قانون رفع موانع تولید رقابت پذیرو ارتقای نظام مالی کشور را جهت اجرا به دستگاه های اجرایی کشور ابلاغ کرد.

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید