Performancing Metrics

worldpay سهام خود را در بورس لندن عرضه می کند | اتاق خبر
کد خبر: 142585
تاریخ انتشار: 28 شهریور 1394 - 12:42
یکی از شرکت های پرداخت های بانکی بزرگ در لندن به نام Worldpay Group در نظر دارد سهام خود را در بورس لندن پذیرش کند تا در مراحل آتی این سهم را به صورت عرضه اولیه ارائه کند. ...
یکی از شرکت های پرداخت های بانکی بزرگ در لندن به نام Worldpay Group در نظر دارد سهام خود را در بورس لندن پذیرش کند تا در مراحل آتی این سهم را به صورت عرضه اولیه ارائه کند.

شرکت وورد پی گروپ، تصمیم دارد سهام خود را در بورس لندن به پذیرش بگذارد.

به گزارش اتاق نیوز از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، یکی از شرکت های پرداخت های بانکی بزرگ در لندن به نام Worldpay Group در نظر دارد سهام خود را در بورس لندن پذیرش کند تا در مراحل آتی این سهم را به صورت عرضه اولیه ارائه کند.

بر اساس این گزارش، این شرکت در نظر دارد با عرضه اولیه سهم خود در بورس لندن در حدود 1.4 میلیارد دلار تأمین مالی صورت دهد.

شرکت وورد پی در نظر دارد 25 درصد از سهام خود را در این بازار عرضه کند و ممکن است شرکت های زیرمجموعه وردپی به نام شرکت ادونت اینترنشنال و شرکت بین کپیتال پارتنرز در این عرضه اولیه شرکت کنند.

شرکت وورد پی یک شرکت خدمات مالی است که تراکنش های بانکی را در خریدهای آنلاین به انجام می رساند.

کارشناسان معتقدند اگر شرکت های بین و ادونت به عنوان دو شرکت زیرمجموعه وورد پی در این عرضه اولیه شرکت کنند، این عرضه، بزرگترین عرضه اولیه در لندن در سال جاری محسوب می شود.

 
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید