Performancing Metrics

ششمین نمایشگاه تخصصی خودرو برگزار می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 146062
تاریخ انتشار: 6 مهر 1394 - 13:42
ششمین نمایشگاه تخصصی خودرو هم‌زمان با چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، ترانزیت و صنایع وابسته در زنجان برگزار می‌شود....
ششمین نمایشگاه تخصصی خودرو هم‌زمان با چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، ترانزیت و صنایع وابسته در زنجان برگزار می‌شود.
به گزارش اتاق نیوز به نقل از ایسنا ، ششمین نمایشگاه تخصصی خودرو همزمان با چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، ترانزیت و صنایع وابسته از هفتم تا ۱۰ مهرماه به مدت چهار روز در محل دائمی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین برگزار می‌شود. این نمایشگاه در فضای عمومی بالغ بر 5300 مترمربع و 2200 مترمربع فضای غرفه‌سازی شده دایر خواهد شد و با رایزنی‌های به‌عمل آمده ۵۰ شرکت داخلی از شهرهای مختلف کشور از جمله زنجان، تهران، قزوین، قم، رشت، مشهد، کرمانشاه و اهواز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه آخرین دستاوردهای صنعت خودروسازی ایران و ایجاد فضای مناسب برای تسهیل ارتباط مستقیم و هرچه بهتر و بیشتر مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان صنعت خودرو، قطعات یدکی و صنایع وابسته عنوان و اعلام شده ساعات بازدید از این نمایشگاه برای عموم علاقه‌مندان بعد از ظهرها از ساعت ۱۵ تا ۲۱ است.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید