Performancing Metrics

تسلا کارخانه جدیدی در هلند ایجاد کرد | اتاق خبر
کد خبر: 146634
تاریخ انتشار: 7 مهر 1394 - 11:45
سازنده ماشین های الکتریکی به نام تسلا موتورز یک کارخانه جدید مونتاژ در تیلبورگ هلند برای تامین محصول مورد نیاز دوازده فروشگاه این کمپانی بازگشایی کرده است. وظیفه ای
سازنده ماشین های الکتریکی به نام تسلا موتورز یک کارخانه جدید مونتاژ در تیلبورگ هلند برای تامین محصول مورد نیاز دوازده فروشگاه این کمپانی بازگشایی کرده است. وظیفه این کارخانه در ابتدا ساخت و مونتاژ مدل 60000 پوندی اس است و سپس کار مونتاژ مدل ایکس را انجام خواهد داد.
به گزارش اتاق نیوز به نقل از وب سایت اوتو کار، الون موسک بنیان گذار تسلا در مورد این کارخانه مونتاژ می گوید که این مرکز قادر به مونتاژ 90 دستگاه خودرو در روز خواهد بود و این قطعات از کارخانه اصلی این کمپانی در فرمونت کالیفرنیا تامین خواهد شد. الون موسک کمپانی تسلا ادعا می کند که این کارخانه اولین کارخانه ای در اروپا است که تست آزمایش محصولات خود را کاملا در داخل محیط کارخانه انجام می دهد. این مسیر آزمایشی 750 متر طول دارد که شامل 400 متر آسفالت صاف و یک بخش شامل 6000 قطعه برجسته برای شبیه سازی این قسمت به خیابان است. تمامی خودرو های ساخته شده برای تست فرمان، ضربه و صدا به این بخش آورده و تست می شوند. کمپانی تسلا چند روز پیش مدل ایکس را به بازار معرفی کرده که از نظر ظاهر و قیمت شباهت به مدل اس دارد. همچنین این شرکت قصد دارد که در سال 2017 مدل کوچکتری در حد و اندازه های بی ام دبلیو سری 3 به بازار عرضه کند و پیش بینی می شود که این مدل فروش محصولات تسلا را تا 20000 هزار دستگاه افزایش دهد. تسلا در حال حاضر بیش از 80000 دستگاه از مدل اس را در سراسر دنیا به فروش رسانده است. بنیانگذار تسلا می گوید کارخانه جدید این کمپانی نشانگر اثبات تعهد این کمپانی را به اروپا است.این کمپانی در حال حاضر بیش از 1000 جایگاه شارژ باطری خودرو از نروژ تا اسلوونی و همچنین از اسپانیا تا بریتانیا ایجاد کرده است و همچنین رستورانها و هتلها را برای ایجاد و نصب ایستگاههای شارژ باتری های تسلا تشویق می کند.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید