Performancing Metrics

دستمزد باور نکردنی دنیل کریگ در فیلم «جیمز باند»! | اتاق خبر
کد خبر: 154485
تاریخ انتشار: 22 مهر 1394 - 09:58
دنیل کریگ با دریافت مبلغ سنگین به‌عنوان دستمزد بازی در فیلم جدید «جیمزباند»، نام خود را به‌عنوان پردرآمدترین مامور 007 ثبت کرد. ...

دنیل کریگ با دریافت مبلغ سنگین به‌عنوان دستمزد بازی در فیلم جدید «جیمزباند»، نام خود را به‌عنوان پردرآمدترین مامور 007 ثبت کرد.

به گزارش اتاق نیوز، گزارش‌ها حاکی از آن است که دنیل کریگ بازیگر نقش «جیمز باند» در نهایت دستمزد باورنکردنی 60 میلیون دلاری را برای بازی در قسمت جدید این فیلم به جیب خواهد زد که شامل دستمزد بازی او و همچنین بخشی از سود حاصل از فروش فیلم است. یک منبع نزدیک به کمپانی مترو گلدوین مایرسازنده مجموعه فیلم‌های «جیمزباند» جزئیات مالی دنیل کریگ در رابطه با پروژه «جیمز باند» را فاش کرده است که بر این اساس 24 میلیون دلار دستمزد بازیگری وی است و همچنین 6 میلیون دلار از تبلیغات فیلم و تا سقف 30 میلیون دلار از محل سود فروش فیلم به وی تعلق خواهد گرفت. به گزارش «یاهو نیوز»، پیش از این پیرس برزنان، دیگر بازیگر معروف فیلم‌های «جیمز باند» برای بازی در چهار فیلم از این مجموعه مبلغ 4/  24 میلیون پوند دستمزد دریافت کرد، این در حالی است که جورج لازنبی از بازیگران قدیمی نقش مامور 007 تنها مبلغ 34 هزار دلار برای بازی در یک فیلم دریافت کرده است.
مرجع : دنیای اقتصاد
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید