Performancing Metrics

خودروسازان به تلویزیون نیامدند | اتاق خبر
کد خبر: 154938
تاریخ انتشار: 22 مهر 1394 - 15:36
برنامه زنده «ثریا» امشب قرار بود مناظره‌ای با حضور خودروسازان و منتقدان آنها برگزار کند که مدیرعاملان دو خودروساز بزرگ کشور یعنی ایران خودرو و سایپا، علیرغم پیگیری...

برنامه زنده «ثریا» امشب قرار بود مناظره‌ای با حضور خودروسازان و منتقدان آنها برگزار کند که مدیرعاملان دو خودروساز بزرگ کشور یعنی ایران خودرو و سایپا، علیرغم پیگیری‌های به عمل آمده، حاضر به حضور در برنامه و پاسخ به پرسش‌های برنامه و مطالبات مردم و منتقدان نشدند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از ایسنا ، روابط عمومی شبکه اول اعلام کرد، با توجه به درخواست‌های مردم بابت پخش مجدد مستند «بدون فرمان» که شامگاه گذشته حدود ساعت 15 دقیقه نیمه شب به روی آنتن رفت و عدم حضور مدیران خودروسازان کشور در برنامه زنده امشب، برنامه «ثریا» ساعت 19:30 تنها با حضور علی علیلو، نماینده مجلس و رییس کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از خودروسازان به روی آنتن خواهد رفت و ابتدا بینندگان شاهد بازپخش مستند «بدون فرمان» بوده و سپس، مهمان برنامه دقایقی به جمع بندی موضوع برنامه پرداخته و پرسش های برنامه ثریا پاسخ خواهد داد.

در مراحل تولید مستند «بدون فرمان» نیز علیرغم پیگیری‌های به عمل آمده از خودروسازان بزرگ کشور، کسی از جانب از آنها حاضر به مصاحبه و پاسخگویی به پرسش های مردم و کارشناسان نشدند.

برنامه زنده «ثریا»، با شعار دیدبانی برای پیشرفت ایران، به تهیه کنندگی محسن مقصودی چهارشنبه ها ساعت 19:30 از شبکه یک سیما پخش می شود.

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید