Performancing Metrics

13 زن موفق و برجسته هالیوود که ظاهرشان مورد تمسخر دیگران است + عکس و زندگینامه | اتاق خبر
کد خبر: 155543
تاریخ انتشار: 26 مهر 1394 - 09:50

به گزارش اتاق خبر، 13 زن معروف هالیوودی در زمینه های مختلف که به گفته خودشان همیشه توسط دوستان و رسانه های و مردم زیادی زشت و چاق خوانده می شدند، اما در حقیقت این زنان از زیبایی، جذابیتو استعداد بسیار خاصی برخوردارند مجله هالیوود ریپورتر در همین زمینه گزارشی را منتشر کرده است از این 13 چهره شاخص که از یکسو ظاهرشان نه تنها مورد پسند مردم عادی نیست بلکه بعضا مورد تمسخر هم قرار می گیرد اما از طرف دیگر هریک از این افراد در حوزه کار خود از بهترین ها و موفق ترین ها هستند که تحسینی بین المللی را بدنبال داشته اند.

نفر 13، گیگی حدیدی

گیگی که یکی از مدل های بسیار زیبا و جوان در عرصه مد می باشد همیشه و در همه جا مورد تمسخر دوستانش واقع میشود، به گفته گیگی او همیشه در نزد دوستانش از اعتماد به نفس پایینی برخوردار است به همین دلیل او اکنون با دوستان سابقش دیگر رابطه ای ندارد.

گیگی حدید

نفر12، سرينا ويليامز

ورزشکار حرفه ای و بهترین تنیس باز جهان، سیرینا ویلیامز در همه جا بخاطر اندام مردانه و ورزشکارانه اش مورد انتقاد قرار میگیرد

به گفته خود سیرینا در یکی از مصاحبه هایش با مجله هافتینگتون پوست عنوان کرد که «هر وقت که از خانه بیرون میروم همه به گونه ای به من مینگرند انگار که خیلی عجیبم! اما من در واقع احساس میکنم که همه به من حسادت میکنند زیرا من هیکلی ورزیده و ورزش کار و قامتی بلند دارم که هرکسی نمی تواند داشته باشد.»

سيرينا ويليامز

نفر11، وایولا دیویس

تهبه کننده و بازیگر محبوب آمریکایی که بخاطر دست اورد هایش در عرصه سینما بارها کاندید جوایز مختل بین المملی شده سال گذشته در یکی از مصاحبه هایش با برنامه تیلویزیونی صبح بخیر آمریکا عنوان کرد که «مردم همیشه من را بخاطر پوست تیره ام مورد تمسخر قرار می دهند و همیشه من را با لقب های بد و ناشایست صدا میزنند که این من را واقعا ازار میدهد.»

وایولا دیویس

نفر 10، میندی کالینگ

کمدین، بازیگر و نوسینده با استعداد آمریکایی هم نیز همیشه و همه جا در فضاهای مجازی بخاطر داشتن هیکلی چاق مورد تمسخر مردم قرار میگیرد، میندی در مصاحبه ای با مجله گاردین عنوان کرد که «همه ما زیبا، جذاب و خوش هیکل افریده نشده ایم و هرکسی در زمینه ای زیبایی خاص خودش را دارد که من هم در زمینه کمدین این ویژگی را دارم تا بتوانم همان مردمی که مرا بخاطر چاقی ام مسخره میکنند، زیبایی لبخندشان را هنگام تماشای فیلم هایم ببینم.»

میندی کالینگ

نفر 9، مگی گایلن هال

به گفته مگی در مصاحبه ای با مجله هالیوود ریپرتر «اوایل دوران نوجوانی ام که شوق بسیاری به بازیگری داشتم، هنگامی که برای مصاحبه های مختلف برای تست بازیگری شرکت میکردم همیشه و بی دلیل رد میشدم! اما یک بار وقتی که از یکی از کارگردان ها دلیل رد شدنم را پرسیدم او به من پاسخ داد که تو به اندازه کافی زیبا و جذاب نیستی! و این اولین و آخرین باری نبود که من این حرف را از زبان کارگردانان در تا به این سن شنیده ام!»

مگی گایلن هال

نفر 8، سارا جسیکا پارکر

سارا در سال 2007 عنوان زشت ترین زن را از سوی کاربران مجله اینترنتی جاست جارد به خود اختصاص داد، او در مصاحبه ای که با مجله هالیوود ریپورتر در همین باب داشت گفت «چرا؟ واقعا چرا من زشت ترین زن نامیده شده ام؟ چون اندامی عملی و صورتی بوتاکسی ندارم؟ یا ایده آل های مردان را دارا نیستم؟ خب البته نمیشود که نظر همه را تغییر داد.»

سارا جسیکا پارکر

نفر 7، لی میشل

لی نیز اولین باری که مورد تمسخر واقع شد در زمان نوجوانی اش بود، به گفته لی در مصاحبه با مجله آلور «وقتی که تنها 15 سال سن داشتم با مادرم برای تست بازیگری به دیدن یک کارگردانرفتیم، کارگردان به من گفت که تو از همه لحاظ عالی هستی اما اگر بخواهم با تو همکاری کنم باید بینی ات را عمل کنی! بخاطر دارم که مادرم بعد از شنیدن حرف کارگردان دستم را گرفت و مرا به خانه بازگرداند و در مسیر خانه به من گفت که تو همین گونه زیبا هستی و نیازی به جراحی زیبایی نداری همان گونه که باربارا استریسند نیاز نداشت!»

لی میشل

نفر 6، اشلی جود

بعد از برنده شدن جایزه گلدن گلوب در سال 2012، اشلی مورد توجه بسیاری از رسانه ها و مردم قرار گرفت و همین توجه بیش از حد باعث شد که اشلی زیادی مورد بحث و شایعه قرار بگیرد و به همین دلیل گروهی از مردم در شبکه های مجازی شروع به مسخره کردن او با عنوان صورت پفکی کردند! در همین راستا وی در مصاحبه ای با برنامه تالک شو گفت «اگر همین صورت پفکی بخواهد با جراحی زیبایی پفش را از بین ببرد باز مردم شایعه ای دیگر خواهند ساخت!»

اشلی جود

نفر 5، تیرا بانکس

در سال 2006 تیرا بخاطر مشکلات روحی و روانی دچار افزایش وزن شدیدی شد که این اضافه وزن باعث تمسخر وی از سوی مردم شد و بخاطر فشارات روانی که تیرا از سوی مردم واقع شده بود باعث شد که او رژیمی سخت و غیر استاندارد را اجرا کند تا وزنش را دوباره به حد نرمال بازگرداند.

تایرا بانکس

نفر 4، روندا راسی

بوکسر و بازیگر موفق و با استعداد آمریکایی هم نیز از دیگر قربانیان حسودان است، روندا در مصاحبه ای که اخیرا با مجله هالیوود ریپورتر انجام داده بود گفت «خیلی جالب است که زنان و دخترانی که هیکلی چاق دارند همیشه مرا مورد تمسخر خود قرار میدهند و همیشه می گویند که من زیادی بد هیکل و زشت هستم!»

روندا راسی

نفر 3، کریسی تیگن

کریسی در طی مصاحبه ای که با مجله دوجور داشت گفت که «خیلی جالب است، وقتی که 14 سالم بود و درحالی که همه به من میگفتند که بسیار لاغرم، زمانی که برای مصاحبه به یکی از دفاتر مد رفته بودم آنها از من خواستند تا بر روی یک صندلی بنشینم تا از من عکس بگیرند، وقتی که عکاس از من عکس گرفت مدیر شرکت مد سریعا از من خواست که شرکتش را ترک کنم و وقتی دلیلش را پرسیدم گفت که من خیلی چاق هستم و نیاز به یک رژیم غذایی خیلی سخت دارم!»

کریسی تیگن

نفر 2، جنیفر لارنس

در طی مصاحبه ای که جنیفر با مجله اِل داشت عنوان کرد که «وقتی که فیلم هانگر گیمس اکران شد همه دوستانم به من گفتن چگونه شد که کارگردان تو را برای نقش کتنیس انتخاب کرد! تو خیلی چاق هستی و ...!»

جنیفر لارنس

نفر 1، کیت آپتون

این مدل و بازیگر زیبا وجذاب نیز همیشه بخاطر هیکلش و چهره اش مورد بحث حسودان بوده

کیت که در سال 2014 جز یکی از 30 زن زیبای هالیوودباز بود در مصاحبه ای با مجله هالیوودباز عنوان کرد که «نمیدانم مردم چرا دست از تمسخر و حاشیه برنمیدارند و همیشه دوست دارند تا افراد موفق و زیبا را به گونه ای تخریب کنند! کیت همیشه بخاطر فرم هیکلش مورد تمسخر بسیاری از مردم واقع شده به نحوی که بسیاری به او عنوان یخچال را داده اند.

کیت آپتون

منبع: هالیوود ریپورتر / زرجنت

مطالب مرتبط
نظرات
مریم
| |
2016-03-19 21:07:43
اینا که قشنگن
ADS
ADS
پربازدید