Performancing Metrics

کوئنتین تارانتینو در تظاهرات علیه خشونت پلیس آمریکا | اتاق خبر
کد خبر: 160737
تاریخ انتشار: 5 آبان 1394 - 22:45
کوئنتین تارانتینو شنبه در یک راهپیمایی اعتراضی علیه وحشی‌گیری پلیس در نیویورک شرکت کرد. ...

کوئنتین تارانتینو شنبه در یک راهپیمایی اعتراضی علیه وحشی‌گیری پلیس در نیویورک شرکت کرد.

به گزارش اتاق خبر، کارگردان و فیلمنامه‌نویس برنده اسکار باور دارد که مسئله خشونت و وحشی‌گری پلیس به اندازه کافی مورد توجه قرار نمی‌گیرد. او در این باره گفت : «شیوه برخورد با این مسئله درست نیست، به همین دلیل است که امروز ما برای اعتراض بیرون آمده‌ایم. اگر بنا باشد به درستی با این مسئله برخورد کرد، پلیس‌های قاتل اکنون باید در زندان باشند.»

او در این راهپیمایی به ماجرای کشته شدن یک پسربچه سیاه‌پوست به دست پلیس اشاره کرد : «22 نوامبر 2014 یک پسربچه 12 ساله سیاه‌پوست با یک تفنگ اسباب‌بازی در پارک مشغول بازی بوده، که شخصی با پلیس تماس گرفته و در تماس خود با گزارش این ماجرا تاکید دارد که به احتمال زیاد تفنگ واقعی نیست و شخص مورد نظر کم‌سن وسال است. پلیس پس از این گزارش به سرعت خود را به محل می‌رساند. آن‌ها پسر بچه را کشته، خواهر او را بازداشت می‌کنند، و حتی به مادرش اجازه نمی‌دهند جسد بی‌جان فرزندش را که در خیابان افتاده، از زمین بردارد.» تارانتینو در سخنان خود به این مسئله اشاره کرد که هیچ یک از پلیس‌هایی که در این قتل مقصر بوده‌اند، محکوم به جرمی نشده‌اند.

براساس گزارش نشریه گاردین احتمال این که یک سیاه‌پوست هدف تیراندازی پلیس آمریکا قرار گیرد دوبرابر بیشتر از یک فرد سفیدپوست است. تا اینجای سال 929 نفر به دست پلیس آمریکا کشته‌ شده‌اند.
 منبع: ستاره نیوز

 

کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید