Performancing Metrics

جلوگیری از تجمع مردم در سالن سینماها؛ عامل رکود صنف بوفه داران | اتاق خبر
کد خبر: 161854
تاریخ انتشار: 7 آبان 1394 - 12:08
نایب رئیس اتحادیه بوفه داران سینما و مجامع عمومی مشکل اصلی بوفه داران سینما را جلوگیری از تجمع مردم در سالن ها و درب های ورودی سینماها اعلام کرد....
نایب رئیس اتحادیه بوفه داران سینما و مجامع عمومی مشکل اصلی بوفه داران سینما را جلوگیری از تجمع مردم در سالن ها و درب های ورودی سینماها اعلام کرد.
التفات قریبی در گفت و گو با اتاق خبر با بیان اینکه مدت زیادی است که صنف بوفه داران سینما در وضعیت نامناسبی به سر می برد، اعلام کرد: دلیل اصلی این مشکل افزون بر کسادی  خود سینماها و نبود فیلم های پرمخاطب، مشکل آفرینی مسئولان است که از حضور مشتریان در سالن های اصلی سینما جلو گیری می کنند و این بدین معنا است که ما مشتریان خود را از دست می دهیم. وی با تأکید بر اینکه گران فروشی در این واحدهای صنفی تخلف محسوب می شود، افزود: این نکته را نباید از یاد برد که دلیل گران فروشی بوفه داران به خصوص درسینماهای کم مخاطب تأمین مخارجی مانند مزد کاگر،  اجاره بوفه و ... است. قریبی افزود: در کنار مشکلات ذکر شده مالیات نیز این صنف را تحت فشار مضاعف قرار داده چراکه مالیات دوبرابر شده است و فعالان این حوزه قادر به پرداخت آن نیستند. نایب رئیس اتحادیه بوفه داران سینما با اعلام اینکه واحدهای صنفی جوازدار و بدون جوازبه ترتیب 330 و 250 عدد است ، گفت: وزارت بهداشت در خصوص صدور جواز برای این واحدهای صنفی  سخت گیری های بسیاری صورت می دهند که این امر دریافت جواز را  با مشکل مواجه می کند.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید