Performancing Metrics

سه محور توافق با اتاق فرانسه | اتاق خبر
کد خبر: 162386
تاریخ انتشار: 9 آبان 1394 - 11:52
پس از آنکه اتاق بازرگانی ایران، میزبان تعداد زیادی از هیات‌های خارجی بود، به نظر می‌رسد دورجدید مذاکرات اقتصادی، با سفر رئیس پارلمان بخش خصوصی به پاریس و دیدارهای

پس از آنکه اتاق بازرگانی ایران، میزبان تعداد زیادی از هیات‌های خارجی بود، به نظر می‌رسد دورجدید مذاکرات اقتصادی، با سفر رئیس پارلمان بخش خصوصی به پاریس و دیدارهای وی با مقامات بخش خصوصی این کشور فرا رسیده است.

محسن جلال‌پور که در روزهای اخیر در پاریس به سر می‌برد، با بهره‌گیری از فضای مجازی از طریق کانال شخصی خود در تلگرام،‌ مخاطبان را گام به گام با خود همراه می‌کند.

آخرین گزارش وی از سفر کوتاهش به پاریس، حاکی از توافق با اتاق بازرگانی فرانسه در سه محور است. تبادل هیات‌هاي تخصصی با محوريت بنگاه‌هاي كوچك و متوسط یکی از آن محورها بوده که بر این اساس آنها پذیرفتند از آوردن هیات‌هاي پراكنده خودداری کنند.

بنا به نوشته رئیس اتاق ایران، فرانسوي‌ها دو هیات به ايران اعزام خواهند کرد. مقرر شده در تركيب هیات‌هاي اعزامي سه محور تخصصی مورد نظر قرارگيرد که در نشست‌هاي آتي، این محورها نیز مشخص خواهد شد. استفاده از تجربیات و امکانات اتاق فرانسه نیز از دیگر مواردی است که مورد توافق دو طرف قرار گرفته است. تبادل تجربیات اتاق‌هاي ايران و فرانسه در ارائه خدمات به اعضا به‌عنوان سومین محور توافق دو اتاق بازرگانی مطرح شده است.

وی درخصوص نشست خود با اعضاي هیات رئيسه اتاق پاريس نیز نوشته است: با توجه به اینکه فدراسيون كارفرمایان فرانسه -مدف- مسووليت برنامه‌ريزي سفر را برعهده دارد، قرار شد روز نوزدهم نوامبر، اتاق پاريس، همايش معرفي فرصت‌هاي سرمايه گذاري درايران را برگزار کند.

همچنین قرار شد اتاق ايران نيز براي اعزام هیاتي متشكل از مديران بنگاه‌هاي كوچك و متوسط در ماه مه به پاريس برنامه‌ريزي كند.

منبع: دنیای اقتصاد

 
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید