Performancing Metrics

تصاویر جدیدی از گوشی میت 8 هواوی فاش شد | اتاق خبر
کد خبر: 176440
تاریخ انتشار: 4 آذر 1394 - 15:46
تنها دو روز قبل از معرفی گوشی میت ۸ هواوی، شاهد فاش شدن تصاویری از این گوشی هستیم که به نظر می‌رسد مربوط به کنفرانس رسمی معرفی این گوشی هستند. این تصاویر در شبکه‌ی اج

تنها دو روز قبل از معرفی گوشی میت ۸ هواوی، شاهد فاش شدن تصاویری از این گوشی هستیم که به نظر می‌رسد مربوط به کنفرانس رسمی معرفی این گوشی هستند. این تصاویر در شبکه‌ی اجتماعی ویبو منتشر شده‌اند و تطابق بسیار خوبی باتصاویر فاش شده‌ی گذشته دارند.

اتاق خبر - تصاویر جدید منتشر شده در شبکه‌ی اجتماعی ویبو، گوشی میت ۸ هواوی را به نمایش می‌گذارند. این گوشی دو روز دیگر یعنی پنج‌شنبه معرفی خواهد شد و با توجه به کیفیت بالای تصاویر می‌توان حدس زد که آن‌ها متعلق به تصاویر رسمی هستند که توسط هواوی منتشر خواهند شد.

همان طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، میت ۸ زبان طراحی مشابه با میت اس هواوی خواهد داشت و مجهز به بدنه‌ای تمام فلزی نیز خواهد شد.

با توجه به شایعات، میت ۸ مجهز به صفحه‌نمایش ۶ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی و آخرین نسل از پردازنده‌های کرین یعنی کرین ۹۵۰ خواهد شد که توانسته امتیازی بیش از ۷۹۰۰۰ هزار را به نام خود در تست بنچمارک انتوتو ثبت کند. به علاوه میت ۸ در دو نسخه‌ی دارای رم ۳ و ۴ گیگابایتی عرضه می‌شود.

mate8 1 ada67

میت 8 هواوی

میت 8 هواوی

میت 8 هواوی

نظر شما در خصوص فبلت جدید هواوی چیست؟

منبع: زومیت

کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید