Performancing Metrics

طلای معدن زرکوه قروه آماده استخراج است | اتاق خبر
کد خبر: 301085
تاریخ انتشار: 18 آذر 1394 - 10:00
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کردستان:
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کردستان با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات زیست محیطی در اجرای طرح های معدنی و صنعتی در استان از آمادگی شرکت هه ای سرمایه گذاری داخلی و خارجی برای استخراج معدن طلای زرکوه قروه خبر داد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از ایرنا حسین دهقانی روز گذشته (سه شنبه) در بازدید از معدن طلای زرکوه قروه افزود: با تلاش استاندار و اعضای مرکز سرمایه گذاری و حضور شرکت سرمایه گذار خارجی، معدن طلای زرکوه آماده استخراج طلا است. 
وی در ادامه با تشکر از اعضای مرکز سرمایه گذاری استان و شرکت سرمایه گذار خارجی قزاق که در بهره برداری از این پروژه سرمایه گذاری تمام تلاش خود را بکار بستند گفت: سیاست دولت تدبیر و امید در راستای جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی است و در مقابل هم انتظار می رود تمام قوانین و مقررات کشور از جمله قوانین زیست محیطی اجرایی شود.
دهقانی اظهار کرد: در استان کردستان مدیران علاقه مند و دلسوز تمام تلاش خود را برای توسعه استان بکار بستند که این فرصت خوبی برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی است که در استان فعالیت کنند.
در این بازدید که مشاور سرمایه گذاری استاندار کردستان، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان و معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان حضور داشتند، پس از بررسی های لازم مقرر شد با هماهنگی اداره کل حفاظت زیست محیط استان و اجرای قوانین زیست محیطی این کارخانه به بهره برداری برسد.
ذخیره معدن طلای زرکوه 4.5 میلیون تن است و این معدن 18 تن ذخیره طلای قطعی دارد.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید