Performancing Metrics

اهمیت مجلس آینده در مسیر مذاکرات بین المللی بالا است | اتاق خبر
کد خبر: 302028
تاریخ انتشار: 23 آذر 1394 - 09:56
صادق خرازی:
سید محمد صادق خرازی رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با اشاره به انتخابات اسفند امسال گفت: اگر مجلس شورای اسلامی مقتدر داشته باشیم به طور قطع در مسیر مذاکرات سیاسی و بین المللی مهم ترین تاثیر را خواهد گذاشت.

 

 

به گزارش اتاق خبر، خرازی یکشنبه شب در همایش اصلاحات و مجلس آینده در جمع هواداران و اعضای حزب ندای ایرانیان استان گلستان در گرگان گفت: راه اجرایی بند بند مواضع سیاسی کشورمان مبتنی بر صندوق رای مردم است که باید مشارکت فعالانه در این عرصه داشته باشیم.
وی با یادآوری کلام و جمله تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که 'میزان رای ملت است'، افزود: باید در انتخابات آینده مردم را تشویق به حضور کرد تا به جامعه امید دوباره بخشید.
وی اضافه کرد: سرشت و سرنوشت ملت ایران به انتخابات بستگی دارد و به خاطر همین مشارکت مردم ایران در صحنه ها از جمله انتخابات است که مهم ترین موقعیت ها را امروز در دنیا به دست آورده ایم.
خرازی گفت: نقشی که امروز جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه به دست آورده است به برکت همین مشارکت ملت ایران در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی است.
وی مهم ترین تحول سیاسی بعد از سال 92 در کشور را برگزاری انتخابات سال جاری در اسفند ماه دانست و افزود: در انتخابات مجلس 94 اصلاحات و حزب ندای ایرانیان حضور خواهند داشت و امیدواریم که رای بیاورند.
وی همچنین خطاب به جوانان حاضر در جلسه گفت: امروز مهم ترین مسئولیت شما این است که آرمان و شعارهای مشترک مردم ایران را شناسایی و طبق آن با مردم سخن بگویید و صادقانه هم در مسیر تحول اجتماعی در کشور نقش آفرینی کنید.

*اصلاح طلبان تفرقه ندارند
خرازی گفت: اصلاح طلبان در جامعه تفرقه ندارند و دست همه اصلاح طلب ها را می فشاریم و کسانی که می خواهند تفرقه ایجاد کنند، جایگاهی ندارند.

*ماندگاری پیشرفت و توسعه، استقرار دموکراسی است
وی افزود: تنها راه ماندگاری پیشرفت و توسعه استقرار دموکراسی، آرمان آزادی مردم و تحقق عدالت در جامعه است و تجلی عدالت نیز بدون خرد جمعی محال است.
در آیین آغاز به کار حزب ندای ایرنیان شعبه استان گلستان، اعضای شورای حزب استان و شهرستان ها، جمعی از اعضا و هواداران و مهمانان دعوت شده شرکت داشتند.
حضور دختران و پسران جوان از اقوام مختلف از جمله بلوچ و ترکمن با لباس سنتی از جمله حواشی این نشست بود.
در پایان همایش اصلاحات و مجلس آینده حزب ندای ایرانیان شعبه گلستان، قربان بزرگ رئیس شورا و مسوولان کمیته های آن در این استان معرفی شدند.
استان یک میلیون و 850 هزار نفری گلستان با 14 شهرستان واقع در شمال کشور به سبب تنوع اقلیم و تعدد اقوام و مذاهب مختلف به نگارستان ایران معروف است.
ندای ایرانیان حزبی سیاسی با گرایش موسوم به اصلاح طلبی در مرداد 1393 از وزارت کشور درخواست مجوز کرد و 11 آذر ماه همان سال اعلام موجودیت کرد.

 

منبع:ایرنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید