Performancing Metrics

ریزش برف در محور هراز | اتاق خبر
کد خبر: 302220
تاریخ انتشار: 24 آذر 1394 - 07:44
رئیس اداره راه لاریجان خبر داد
رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان گفت: هم‌اکنون تردد در محور مواصلاتی هراز روان است ولی ریزش برف را در محور مواصلاتی شاهد هستیم.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان گفت: هم‌اکنون تردد در محور مواصلاتی هراز روان است ولی ریزش برف را در محور مواصلاتی شاهد هستیم.

علی نوری‌پور اظهار کرد: هم‌اکنون تردد در محور مواصلاتی هراز روان بوده و وضعیت رفت‎وآمدها عادی است.

وی با اشاره به سرمای هوا و شرایط نامساعد جوی در بخش لاریجان که از بخش‌های کوهستانی کشور محسوب می‌شود، افزود: از شامگاه امروز شاهد ریزش برف در بخش کوهستانی لاریجان مازندران هستیم که میزان ریزش از منطقه امام‌زاده هاشم تا پلور بیشتر از دیگر مناطق است.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران گفت: هم‌اکنون راهداران این محور با امکانات نمک‌پاش، برف‌روب، آب‌نمک‌پاش، ماشین‌های سبک و دیگر خودروهای سنگین راهداری و بازگشایی جاده در حال فعالیت هستند تا سطح جاده دچار یخ‌زدگی نشود.

این مسئول با اعلام اینکه با توجه به بارش برف و باران در برخی از مناطق محور هراز و لغزنده بودن جاده، از رانندگانی که در محور مواصلاتی هزار تردد دارند، خواست تا احتیاط را سرلوحه کار خود قرار دهند.

نوری‌پور خاطرنشان کرد: رانندگانی که قصد تردد در محور هراز را دارند، از سفرهای غیرضروری به‎شدت خودداری کنند، همچنین رانندگان از سیستم گرمایشی، میزان سوخت خودرو و به همراه داشتن مواد غذایی در خودرو اطمینان داشته و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

وی در پایان گفت: هم‌اکنون تردد در دو سمت آمل به تهران و برعکس در این جاده شریانی برقرار است، همچنین رانندگانی که قصد تردد در محور هراز را دارند، حتماً زنجیر چرخ به همراه داشته تا در مواقع ضروری دچار مشکل نشوند.

منبع: فارس 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید