Performancing Metrics

در دولت گذشته کشور غارت شد | اتاق خبر
کد خبر: 302278
تاریخ انتشار: 24 آذر 1394 - 08:43
هادی خامنه ای:
دبیر کل مجمع نیروهای خط امام(ره) گفت: اخلاق، گمشده جامعه ما است که نیازمند احیا است و همه ما باید در این راستا

اتاق خبر - حجت الاسلام سید هادی خامنه ای، دوشنبه شب در همایش نیروهای خط امام استان مازندران و اصلاح طلبان به محوریت شرق مازندان در مجتمع هوتو بهشهر اظهار کرد: گفتمان عدالت، آزادی و اخلاق از جمله گفتمان های پیشنهادی اصلاحات است که مورد توجه است.

وی بیان داشت: رعایت اخلاق در سیاست از جمله کمبودهایی است که در حوزه سیاست با آن روبرو هستیم و باید برای رفع مشکلات در حوزه اخلاق بیشتر از گذشته وارد شویم.

دبیر کل مجمع نیروهای خط امام(ره) با اشاره به اینکه مبحث آزادی که بعد از دوم خرداد بیان شد و برخی آزادی را تفسیر به بی بندوباری کردند، مسئله ای بود که مورد توجه اصلاحات نبود، گفت: اصلاحات چنین آزادی را (بی بندو باری ) قبول ندارد بلکه اصلاحات برای احیای انقلاب اسلامی و بازگشت به دوران طلایی انقلاب تلاش همه جانبه را بر مبنای اخلاق در دستور کار دارد.

حجت الاسلام خامنه ای ادامه داد: عدالت از مسائل مهم و اصول ما است و فلسفه انبیای الهی نیز عدالت بود؛ اما باید قبل از عدالت فرهنگ جامعه را بالاببریم تا خود عدالت را درک و مجری عدالت باشیم و بدانیم عدالت خدمت به انسان و انسانیت است.

وی با بیان اینکه ما به دنبال اسلام رحمانی هستیم یادآور شد: اخلاق زیربنای جامعه است و اصول و ارزشهای اسلامی نیز براساس همین اخلاق بنا نهاده شده است.

دبیر کل مجمع نیروهای خط امام(ره) گفت: برای ورود به انتخابات آینده نیز نیازمند سازو کار مناسب و اصولی هستیم که یکی از این سازوکارها احزاب و گروه ها هستند که لازمه رسیدن به دموکراسی نیز متشکل کار کردن و با هم بودن و اتحاد و همدلی است.

حجت الاسلام خامنه ای افزود: غارت هایی که در دولت گذشته صورت گرفت، چندهزار افراد بی سوادی که وارد دانشگاه و مراکز علمی شدند و 600 هزار نفری که براساس اعلام آماری در دستگاه های مهم بکارگیری شدند، مشکلاتی بوده که به دور از اخلاق و زیرپانهادن این اصل مهم اتفاق افتاد که باید با تکیه بر اخلاق از این مشکلات دوری کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در اسلام پشتیبانی مردم بسیار مهم و با اهمیت است، گفت: خداوند برای رای مردم احترام قائل است و ما نیز باید برای رای مردم احترام قائل شویم و پشتیبانی مردمی را در انتخابات لحاظ کنیم و بدانیم اتحاد کلید موفقیت های مختلف در انتخابات آینده است.

منبع: ایرنا

نظرات
رحمان
| |
2015-12-15 12:35:48
نه اینکه بنده طی سالیان گذشته بر مسند حکومت بوده ام لذا از ملت عذر خواهی می کنم
ADS
ADS
پربازدید