Performancing Metrics

کشف بیش از 56 هزار عدد قرص غیرمجاز در همدان | اتاق خبر
کد خبر: 303418
تاریخ انتشار: 29 آذر 1394 - 17:50
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان از کشف و ضبط بیش از 56 هزار عدد قرص غیرمجاز طی هشت ماهه امسال در استان خبر داد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، منطقه همدان، سرهنگ "هادی قزوینه" یک‌شنبه 29 آذر در شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان، با اشاره به کشف و ضبط سه هزار و 570 کیلو و 348 گرم موادمخدر طی هشت ماهه گذشته امسال در سطح استان همدان، افزود: طی عملیات انجام گرفته در هشت ماهه گذشته 6760 نفر دستگیر شد که از این تعداد 300 نفر معتاد متجاهر بوده و 216 نفر نیز به مرکز ماده 16معرفی شدند.

وی تصریح کرد: طی عملیات‌های صورت گرفته 66 باند توزیع موادمخدر شناسایی و اعضاء آنها دستگیر شدند همچنین 514 طرح پاکسازی در سطح استان انجام شده که به علت حساس بودن منطقه استان همدان از لحاظ جغرافیایی، 343 مورد نیز کنترل محورهای مواصلاتی را در دستور کار خود داشته‌ایم که اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از 65 هزار عدد قرص غیرمجاز که مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی بود، در سطح استان کشف و ضبط شده است، گفت: در مجموع 6045 عملیات در استان انجام شده که در این عملیات‌ها 132 خودرو توقیف و 16 قبضه اسلحه کشف شده است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان با اشاره به اینکه 32 هزار نفر از آموزش و پرورش استان تحت آموزش و آگاه‌سازی از اثرات سوء موادمخدر قرار گرفتند، افزود: از طریق همکاری با سازمان تبلیغات استان توانستیم با آشنایی مداحان و روحانیون، از ظرفیت این نیروها نیز برای پیاده‌سازی این اهداف بهره بگیریم.

وی از اجرای طرح آموزش دو ساعته متقاضیان آموزش رانندگی برای آشنایی با اثرات سوء موادمخدر برای نخستین‌بار در سطح کشور خبر داد و گفت: برای متقاضیان آموزش رانندگی دو ساعت کلاس برای آشنایی بیشتر با اثرات سوء موادمخدر تدوین شده است.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید