Performancing Metrics

پیروزی پرگل میلان در ایتالیا | اتاق خبر
کد خبر: 303480
تاریخ انتشار: 30 آذر 1394 - 07:49
میلان موفق شد با برتری برابر فروزینون به موقعیت خود در جدول رده بندی سروسامان ببخشد.

میلان موفق شد با برتری برابر فروزینون به موقعیت خود در جدول رده بندی سروسامان ببخشد.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت های لیگ ایتالیا چند دیدار برگزار شد که در یکی از دیدارها میلان به دیدار فروزینون تیم تازه صعود کرده به این رقابت ها رفت و با نتیجه 4 بر 2 به برتری رسید تا شاگردان میهایلویچ به برد ارزشمندی دست یابند.

میلانی ها ابتدا دروازه خود را باز شده دیدند و در ابتدای این بازی فروزینون بود که با گل دقیقه 19 دانیل چیوفانی توانست از حریف خود پیش افتاد اما میلان توانست با دو گل ایگناسیو آباته 50 و کارلوس باکا 55 به بازی بازگردد و خیال خود را بابت برد در این دیدار راحت کند.

در دقیقه 77 بازی اینبار آلکس گل سوم میلان را وارد دروازه حریف کرد. سانتر نیانگ به زیبایی روس سر آلکس نشست تا این بازیکن فرصت طلب نیز از این موقعیت استفاده کند و با ضربه سر دروازه میزبان را باز کند. میلان که در 5 دیدار قبلی خود طعم شکست را نچشیده بود در ادامه با میدان داری تا آستانه برد پیش رفته بود که میزبان یکی از گل های خورده را پاسخ داد. چیزی به پایان بازی نمانده بود که فروسینون در دقیقه 84 توسط فدریکو دیونیسی یکی از گلهای خورده را جبران کرد.

در پایان جیاکومو بوناونتورا با گلزنی خود در دقایق آخر تیر خلاص را شلیک کرد. در این صحنه بوناوتورا پیش رفت و با شوتی دیدنی دروازه را برای چهارمین بار باز کرد تا این دیدار در نهایت بازی با نتیجه 4 بر 2 به سود میلان خاتمه یافت.

در دیگر دیدار اودینزه با یک گل در زمین تورینو صاحب برتری شد و سامپدوریا نیز در خانه با دو گل پالرمو را شکست داد.

در آخرین دیدار اینتر باید به دیدار لاتزیو برود.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید