Performancing Metrics

نمایشگاه ملی روسیه در تهران آغاز به کار کرد | اتاق خبر
کد خبر: 303714
تاریخ انتشار: 30 آذر 1394 - 15:25
نمایشگاه ملی روسیه در حاشیه گفتمان تجاری صنعتی، مسکو ـ تهران دقایقی پیش با حضور محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران و وزیر صنعت و تجارت فدراسیون روسیه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

اتاق خبر: فعالیت نمایشگاه مزبور تا دوم دی ماه ادامه خواهد داشت و هیات روسی متشکل از یکصد نفر از مقامها و تجار روسی به ریاست دنیز مانتوروف وزیر تجارت و صنایع فدراسیون روسیه حضور دارند.
بنا بر این گزارش به نقل از ایرنا؛ آخرین فناوری های روسیه در این نمایشگاه در سالنی به مساحت چهار هزار مترمربع معرفی شده و شرکت های مختلف تولید و توسعه فناوری های شامل صنایع ماشینی، خودرو سازی ، حمل و نقل، صنایع هوایی، کشاورزی و دیگر محصولات به نمایش گذاشته شده اند.
همچنین هواپیماهای مشهور سوخو، سوپر جت 100 و مدل تجاری آن نمایش داده شده و علاوه برآن آخرین فناوری کامپوزیت، واگن های راه آهن، رادارهای غیرنظامی، ماشین های برداشت محصول (کمباین)، لودرهای صنعتی، تجهیزات الکتریکی و روشنایی در بیش از 40 غرفه به نمایش در آمده است.
طرح های تجاری در بخش صنایع هوایی، مهندسی حمل و نقل، ماشین های کشاورزی، مهندسی صنایع سنگین، تجهیزات دارویی و پزشکی توسط روسیه در این نمایشگاه ارایه شده است.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید