Performancing Metrics

استفاده از مناطق آزاد یکی از جهت‌گیری‌های اقتصاد مقاومتی است | اتاق خبر
کد خبر: 303816
تاریخ انتشار: 1 دی 1394 - 12:15
جهانگیری:
معاون اول رئیس‌جمهور با تاکید بر لزوم توسعه و توجه مناطق آزاد کشور اظهار کرد:استفاده از ظرفیت‌های مناطق آزاد برای توسعه اقتصادی کشور یکی از جهت‌گیری‌های اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش اتاق خبر، اسحاق جهانگیری که صبح امروز (سه شنبه) در جریان سفر یک روز به استان هرمزگان وارد جزیره کیش شد، با تاکید بر لزوم توسعه صنعت دریایی در کشور اظهار کرد: ایران در زمینه صنعت دریایی از مزیت‌های بسیاری برخوردار است در همین راستا توسعه صنعت دریایی ایران یکی از کارهای مهمی است که باید همواره در دستور کار دولت قرار داشته باشد که بر همین اساس در سفر امروز در هفدهمین همایش صنایع دریایی حضور پیدا خواهم کرد.

معاون اول رئیس‌جمهور همچنین با اشاره به اهمیت مناطق آزاد گفت: در اقتصاد مقاومتی یکی از جهت‌گیری‌های مهم، استفاده از ظرفیت مناطق آزاد برای توسعه اقتصادی کشور است. سفر امروز فرصتی فراهم کرد که هم در ارتباط با منطقه آزاد کیش و جزایر اطراف آن و در مورد کل مناطق آزاد در جریان مسائل و موانع پیش روی آنها قرار بگیرم و در جلسه مشترک با مدیران آنها به گفت‌وگو بپردازم.

 

جهانگیری در پایان با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت اظهار کرد: امیدوارم که روز به روز انسجام و وحدت ملت ایران و اهالی شیعه و سنی بیشتر شود.

 

منبع:ایسنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید