Performancing Metrics

قاتل فراری آب‌پخشی پس از ۲۲ سال دستگیر شد | اتاق خبر
کد خبر: 304530
تاریخ انتشار: 4 دی 1394 - 23:10
فرمانده انتظامی استان بوشهر:
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: قاتل فراری آب‌پخشی پس از ۲۲ سال دستگیر شد.

اتاق خبر:‌ فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: قاتل فراری آب‌پخشی پس از ۲۲ سال دستگیر شد.

بنابراین گزارش سردار حیدر عباس‌زاده پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای بهبود وضعیت امنیتی در استان بوشهر اظهار داشت: کاهش وقوع جرایم و افزایش کشفیات جرایم را به صورت جدی در دستور کار داریم.

وی به دستگیری قاتل فراری پس از ۲۲ سال خبر اشاره کرد و افزود: در سال ۷۲ یک فرد شرور در شهر آب‌پخش شهرستان دشتستان خانمی را با شلیک گلوله قتل رسانده بود و پس از قتل متواری شده بود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به تلاش پلیس برای دستگیری این قاتل، بیان کرد: این قاتل شرور که خانمی به هویت «گ.د» را با شلیک گلوله کشته و به خارج از استان متواری شده بود، در زمان حادثه ۳۴ سال داشت.

وی با اشاره به اینکه این مجرم متواری در شهر بندرعباس زندگی جدیدی را شروع کرده بود، افزود: با توجه به تاکید جدی مبنی بر شناسایی قاتلین و مجرمین فراری استان در سنوات گذشته، پرونده این قتل پس از ۲۲ سال در دستور کار مجدد کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

عباس‌زاده بیان کرد: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس آگاهی استان پس از دریافت دستورات و رهنمودهای لازم با بهره‌گیری از توانمندی‌های تکنیکی و تاکتیکی جدید پس از پنج‌ماه کار پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در شهر بندرعباس شدند.

وی با اشاره به اعزام تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان بوشهر به شهر بندرعباس، ادامه داد: این قاتل متواری بامداد جمعه دستگیر و در تحقیقات اولیه به ارتکاب قتل اعتراف کرده است.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید