Performancing Metrics

شیعه و سنی مراقب توطئه‌های دشمنان باشند | اتاق خبر
کد خبر: 304825
تاریخ انتشار: 6 دی 1394 - 04:25
امام جمعه زابل:
امام جمعه زابل گفت: شیعه و سنی مراقب توطئه های دشمنان باشند چرا که آنان از هر راهی برای ضربه زدن به وحدت اسلامی استفاده می کنند.

اتاق خبر: امام جمعه زابل گفت: شیعه و سنی مراقب توطئه های دشمنان باشند چرا که آنان از هر راهی برای ضربه زدن به وحدت اسلامی استفاده می کنند.

بنابراین گزارش حجت الاسلام علی اکبر کیخا امشب در جشن هفته وحدت که در دانشگاه زابل برگزار شد، اظهار داشت: ولایت فقیه و شخص ولی فقیه، آزادی و استقلال، مبارزه با ظلم وستم، تکیه بر مردم و مردم سالاری دینی، دفاع از نظام جمهوری اسلامی و وفاق از اصول و مبانی اتحاد هستند.

وی افزود: آنچه که باعث به زانو درآمدن دشمنان اسلام و خنثی شدن نقشه های آنان می شود وحدت، اتحاد و همدلی میان مسلمانان است.

امام جمعه زابل بیان کرد: وجود یک و نیم میلیارد مسلمان؛ سرمایه عظیمی برای جهان اسلام به شمار می رود که اگر این تعداد با یکدیگر متحد و همدل و همزبان شوند کاری از هیچ قدرت استکباری ساخته نیست.

وی با بیان اینکه متاسفانه همدلی و وحدت لازم بین مسلمانان جهان وجود ندارد، گفت: دشمنان نیز با استفاده از همین مساله هرچه را که در توان دارند برای تضعیف اسلام و مسلمانان به کار می بندند.

حجت الاسلام کیخا افزود: امروز و به برکت وجود ولایت فقیه شاهد اتحاد و همدلی بسیار خوبی بین مسلمانان کشورمان چه شیعه و چه سنی هستیم و همین عامل سبب شده تا دشمنان نتوانند برنامه های خود را در ایران پیاده کنند.

ولایت فقیه منادی وحدت در ایران اسلامی است

امام جمعه زابل در ادامه به وحدت شیعه و سنی در درون جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: وجود پرخیر و برکت رهبری و همچنین ولایت فقیه در ایران عامل وحدت و همدلی بین پیروان اهل تشیع و تسنن شده است که باید آن را قدر بدانیم.

وی اظهار کرد: امروز شیعه و سنی با قرار گرفتن پشت سر رهبری به چیزی جز افزایش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی فکر نمی کنند.

حجت الاسلام کیخا با بیان اینکه در این مقطع زمانی مسلمانان ایران چه شیعه و چه سنی وفادارتر از قبل به رهبر در حال مبارزه با دشمنان هستند، گفت: اتحاد و همدلی کم نظیری که امروز در جای جای ایران اسلامی شاهد آن هستیم به برکت وجود رهبر معظم انقلاب و توجه یکسان ایشان به اهل تشیع و تسنن شکل گرفته است.

تفکر شیعه و سنی لندنی مردود است
امام جمعه زابل تاکید کرد‌: دین اسلام به عنوان کامل‌ترین و آخرین دین الهی برای نجات بشریت از گمراهی و جهل، به انسان‌ها عرضه شد.

حجت الاسلام کیخا با تاکید بر اینکه ‌تفکر شیعه و سنی لندنی مردود است، خاطرنشان کرد: دشمنان امروز اسلام سعی با ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی، تفکرات وهابی را بین مردم گسترش دهند بنابراین باید بیش از پیش مراقب باشیم.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید