Performancing Metrics

برپایی 2 بیمارستان صحرایی در شرق و غرب پارسیان | اتاق خبر
کد خبر: 305415
تاریخ انتشار: 8 دی 1394 - 17:03
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت پارسیان خبر داد:
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج پارسیان از برپایی دو بیمارستان صحرایی به مناسبت هفته وحدت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اتاق خبر ،اسحق مؤذن‌نسب امروز در گفت‌وگویی در پارسیان اظهار داشت: هفته وحدت فرصت مناسبی است تا همدلی و همزبانی به عنوان یکی از توصیه‌های مهم مقام معظم رهبری تحقق پیدا کند لذا هر کسی به نوعی احساس همدلی و همزبانی را به نمایش می‌گذارد.

وی اضافه کرد: به مناسبت میلاد پیامبر اسلام (ص) امروز سه شنبه و فردا بیمارستان صحرایی در روستای بوچیر میزبان مردم شرق شهرستان است تا از خدمات و امکانات موجود در آن استفاده کنند.

فرمانده سپاه ناحیه پارسیان در ادامه یادآور شد: در این مرکز صحرایی بهداشتی علاوه بر خدمات پزشکی برنامه‌های امدادی و فرهنگی نیز ارائه می‌شود.

مؤذن‌نسب علاوه بر شرق شهرستان غرب پارسیان نیز از جمله مناطق برخوردار از خدمات پزشکی دانست و خاطرنشان کرد: پس از دو روز فعالیت در منطقه شرق پارسیان بیمارستان صحرایی غرب شهرستان در بخش کوشکنار فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و روزهای دهم و یازدهم دی‌ماه میزبان مردم آن منطقه خواهند بود.

وی تمامی خدمات ارائه شده در این بیمارستان‌ها را رایگان خواند و گفت: 9 تیم پزشکی فعالیت خود را طی چهار روز فعالیت در پارسیان کار خود را انجام می‌دهند و در صورت لزوم طی فرم‌های ویژه بیماران را به پزشکان متخصص ارجاع می‌دهند.

 

 

منبع:فارس

نظرات
ADS
ADS
پربازدید