Performancing Metrics

تجلیل مشاور رییس مجلس از علیرضا فغانی | اتاق خبر
کد خبر: 305498
تاریخ انتشار: 8 دی 1394 - 22:33
همزمان با میلاد نبی اکرم (ص) و امام صادق (ع) مراسم تجلیل از علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال با حضور "زمانی" مشاور رییس مجلس شورای اسلامی، "افراشته" معاون اجرایی مجلس، علاقه مندان و پیشکسوتان داوری فوتبال کشورمان در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، طی این مراسم ابتدا علی افراشته ضمن قدردانی از زحمات علیرضا فغانی و تیم کمک داوری گفت: بنده قبلا در عرصه فوتبال فعالیت داشتم و با مشکلات، سختی ها و نیز اهمیت ورزش فوتبال آشنایی دارم.

وی افزود: زمانی که استاندار بوشهر بودم تلاش زیادی جهت تحول و ارتقا فوتبال استان انجام دادم و معتقدم که اگر هزینه بیشتری در فوتبال انجام گیرد در کاهش اعتیاد جوانان تاثیر به سزایی خواهد گذاشت.

سخنران دیگر این مراسم حسن زمانی مشاور رییس مجلس شورای اسلامی و عضو سابق هیات رییسه فدراسیون فوتبال به این موضوع اشاره کرد که در دوران نمایندگی در مجلس پنجم و هفتم به دنبال تغییر و تحول گسترده در فوتبال بودم و معتقدم باشگاهها باید درآمد کافی و مستقل داشته باشند.

زمانی با تشکر از علیرضا فغانی و تبریک به وی جهت انتخاب به عنوان داور بین المللی گفت: از فغانی حمایت کامل می کینم و معتقدیم در عرصه داوری باید دیدگاه عادلانه داشته باشیم.

در پایان مراسم فغانی از مسوولین، پیشکسوتان و مهمانان تشکر کرد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید