Performancing Metrics

رونالدو: حتی خدا هم نمی‌تواند همه را راضی کند چه رسد به من | اتاق خبر
کد خبر: 305791
تاریخ انتشار: 11 دی 1394 - 11:17
کریستیانو رونالدو می گوید غرور تاثیرمهمی در موفقیت او داشته است. او همچنین عنوان کرد خدا هم نمی تواند همه را راضی نگه دارد چه برسد به او.

اتاق خبر: کریستیانو رونالدو می گوید غرور تاثیرمهمی در موفقیت او داشته است. او همچنین عنوان کرد خدا هم نمی تواند همه را راضی نگه دارد چه برسد به او.

بنابراین گزارش کریستیانو رونالدو 30 ساله می گوید انتقادها از او به خاطر مغرور بودن به دلیل موفقیت های او است. او در آخرین دیدار خود با رئال مادرید در سال 2015 توانست دو گل به ثمر برساند تا برترین گلزن باشگاهی سال 2015 میلادی باشد.

برترین گلزن تاریخ رئال مادرید این روزها در حالی که این تیم پشت سر بارسلونا و اتلتیکومادرید قرار دارد، مورد انتقاد قرار گرفته است. او درباره شرایط خود در این تیم گفت: نمی توانید با نگرانی از اینکه مردم در مورد شما چه فکر می‌کنند زندگی کنید، در غیر این صورت نمی‌توانید زندگی کنید. حتی خدا هم نمی‌تواند همه را راضی کند. افرادی هستند که از من متنفرند. می‌گویند مغرور یا متکبر هستم و از این قبیل چیزها. این بخشی از موفقیت من است. من به دنیا آمده‌ام تا بهترین باشم. من همینطور هستم و اگر تمام دستاوردهای من در فوتبال به آن بستگی داشته باشد پس چیزی را تغییر نخواهم داد. هر شب با وجدانی آسوده به رختخواب می‌روم و خیلی خوب می‌خوابم.

مهاجم گلزن رئال مادرید در ادامه گفت: من وجدان پاکی دارم و شب‌ها راحت می‌خوابم و از اینکه به مردم دیگر کمک می‌کنم خوشحالم. اکنون نسبت به قبل زندگی را طور دیگری که هست درک می‌کنم. در واقع از زمانی که پدر شدم دیگر زندگی برای من تغییر کرده است.

او در پایان گفت: می‌خواهم وقتی بازنشست شدم شبیه پادشاه‌ها زندگی کنم.

منبع: ایسنا 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید